FundGuard סוגרת סבב גיוס A של 12 מיליון דולרים

FundGuard מפתחת פלטפורמת ענן ייחודית מבוססת AI לניהול השקעות. סבב ההשקעה הנוכחי הובל ע"י Team8 Capital

FundGuard סוגרת סבב גיוס A של 12 מיליון דולרים

מימין לשמאל: יניב זכריה, ליאור יוגב ואורי כץ. קרדיט: יח"צ או FundGuard

FundGuard – פלטפורמת ענן מבוססת AI לניהול תיקי השקעות מודיעה על השלמת סבב גיוס A בהיקף של 12 מיליון דולרים. סבב הגיוס הובל ע"י 8Team ובהשתתפות משקיעים קיימים בהם Blumberg Capital ו-Lionbird Ventures. משקיעים חדשים נוספים שהצטרפו בסבב הנוכחי הם Mindset Ventures וארבעה מנהלים בכירים מגופי שוק הון אמריקאיים מובילים BNY Mellon, JPMorgan ו-State Street.

בהמשך להובלת הסיבוב ע"י Team8, שרית פירון, שותפה מנהלת ב-Team8 Capital תצטרף לדירקטוריון החברה. סבב הגיוס הנוכחי מביא את היקף ההון הכולל שגויס ע"י החברה ל-16 מיליון דולרים. FundGuard הוקמה בשנת 2018 ע"י ליאור יוגב, מנכ"ל החברה, יניב זכריה, CTO ואורי כץ, סגן נשיא למחקר ופיתוח. השלושה הכירו לפני יותר מ-25 שנים כשהיו קצינים ביחידת 8200. בהמשך לגיוס מתכוונת החברה להגדיל את מספר העובדים בכ-75% במהלך השנה הקרובה.

ליאור יוגב, מייסד-שותף ומנכ"ל החברה מסר: "אנו שמחים להודיע על סבב A שהובל ע"י Team8 Capital, זרוע ההשקעות של קבוצת ההון סיכון הגלובלית 8Team וכלל מספר בכירים בעולם הפיננסי. התשתיות המיושנות הקיימות בתחום ניהול ההשקעות נאבקות כדי לספק פתרון להיקפי המסחר הגדלים, המורכבות של הנכסים הנסחרים והצורך ביעילות, בהינתן התחרות על גובה העמלות.

״אנו רואים ביקוש גובר לפתרון אוטומטי שמאפשר היקף פעילות גבוה, משפר יעילות תפעולית ומסייע לחתוך דרמטית את ההוצאות. מוצר הענן החדשני שלנו המבוסס על בינה מלאכותית, מאפשר לבנקים, מנהלי השקעות ומנהלי קרנות להגדיל יעילות וליצור שקיפות בעזרת אספקת מקור אחיד לנתוני האמת של ההון המנוהל".

הפתרון של FundGuard כבר מאומץ בקרב גופים פיננסיים מהגדולים בעולם, לצורך ניהול השקעות במוצרים שונים לרבות קרנות נאמנות, ETF ו-קרנות גידור. הפלטפורמה גמישה ומאפשרת היקפי עבודה גדולים תוך ביצוע של אוטומציה בניהול תיקים ואדמיניסטרציה בעזרת יכולות בינה מלאכותית, וצמצום עלויות בעזרת שיפור זרימת עבודה ויכולות שיתוף פעולה.

שרית פירון, שותפה-מנהלת, Team8 Capital: "ל-FundGuard יש חזון ברור לטרנספורמציה בשוק גדול ובעל צרכים משמעותיים שאינם מסופקים כיום. לפתרון של FundGuard יש דריסת רגל משמעותית וצמיחה גבוהה בתעשיית ניהול ההשקעות, ולצוות המייסד יש ניסיון רב ומשמעותי שישרת את החברה היטב גם בשלבי הצמיחה הבאים שלה".

אולי יעניין אותך גם