פדופיליה ברשת: עשרות פנו לסוכן משטרתי סמוי שהתחזה לילד בן 14

אמש נעצרו שלושה חשודים, לאחר ששניים מהם נפגשו עם "הקטין" בסיום התכתבות עמו ובשעות הבוקר נעצרו שבעה חשודים נוספים בגילאי 30-60

פדופיליה ברשת: עשרות פנו לסוכן משטרתי סמוי שהתחזה לילד בן 14

bigstock

ביחידה 105 בלהב 433, החל הבוקר (ג) השלב הגלוי של חקירה סמויה שנמשכה מספר חודשים, במהלכם הופעל סוכן משטרה ברשת כקטין בן 14 'נתמך',(מקבל תשלום בתמורה לשירותי מין), עם מעצרם של 10 חשודים מכל רחבי הארץ בחשד למעורבות בביצוע עבירות איסור צריכת זנות מקטין ועבירות מין ברשת. הפעלת הסוכן נעשתה בפיקוח מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה.

חקירת תופעת זנות הקטינים ברשת הנה אחד מיעדי יחידה 105 זאת בשל חומרתה, היקפה והשלכותיה על קטינים. במהלך השנה האחרונה נוהלו מספר פרשיות בתחום והוגשו כתבי אישום שונים נגד חשודים שהואשמו בצריכת זנות מקטינים. יצוין כי החשודים בעבירות מסוג זה פועלים תוך הסוואה, בשיטות מתוחכמות, לרבות פרופילים פיקטיביים ואפליקציות שמאפשרות רישום אנונימי. לכך מצטרף האתגר של שכנוע קטינים שלכאורה עוסקים בזנות ורתימת משפחתם לשתף פעולה עם המשטרה.

במהלך הפעלת הסוכן באפליקציות מוכרות בקרב בני נוער, פנו אליו עשרות גברים בגירים ולמרות שהיו מודעים לכך כי הם מתכתבים עם קטין, המשיכו החשודים לנהל עמו התכתבויות בעלות תכנים מיניים בוטים. במהלך ההתכתבויות, נשלחו על ידי החשודים, כל אחד על פי המיוחס לו, תמונות בעלות תכנים מיניים, תמונות עירום של עצמם או כאלה הנחזות לכך, קבצי וידאו בעלי תכנים פורנוגרפיים ואף ביקשו מהקטין לצלם את עצמו בעירום ולשלוח להם.

במהלך השיחות באפליקציות או בשיחות טלפון, חתרו ודחקו חלק מהחשודים למפגש מיני במרחב הפיזי עם הסוכן, בתמורה לתשלום כספי בסכומים שונים ובהצעות לאירוח בצימר, מפגש מיני ברכבם ובתוך כך, תיארו בפניו את רצונותיהם למימוש מפגש מיני עמו בטווח זמן מיידי ואת שבכוונתם לבצע במהלך הפגישה המינית.

אמש נעצרו שלושה חשודים, לאחר ששניים מהם נפגשו עם "הקטין" בסיום התכתבות עמו ובשעות הבוקר נעצרו שבעה חשודים נוספים בגילאי 30-60. החקירה מנוהלת על ידי משטרת ישראל בליווי מחלקת הסייבר בפרקליטות ובהמשך היום ובהתאם לצורכי החקירה יובאו החשודים לדיון בעניינם בבית משפט השלום בראשון לציון.

אולי יעניין אותך גם