קרן פורטיסימו משקיעה כ-20 מיליון דולר בחברת הפינטק הישראלית חשבונית ירוקה  

חברת הפינטק הישראלית חשבונית ירוקה מספקת כלים דיגיטליים עבור עצמאים ועסקים קטנים ובינוניים. ההשקעה של פורטיסימו תשמש להאצת תוכניות הצמיחה של החברה

bigstock

קרן פורטיסימו משקיעה כ-20 מיליון דולר בחברת הפינטק הישראלית חשבונית ירוקה, חברה המספקת כלים דיגיטליים לניהול העסק עבור עצמאיים ועסקים קטנים ובינוניים. ההשקעה נועדה להאיץ את התפתחות החברה תוך דגש על המשך התרחבות בשוק הישראלי ובמקביל פריצה לשווקים בינלאומיים. 

חשבונית ירוקה היא חברת SaaS ישראלית שפיתחה אקוסיסטם שלם על בסיס טכנולוגיות מתקדמות כדי לתת מענה למירב הצרכים והאתגרים של עצמאים ועסקים קטנים. החברה הוקמה לפני 10 שנים ע״י ליאור וילצ'ינסקי ורמי גבאי, שניהם בעלי הכשרה טכנולוגית, ולא גייסה כסף חיצוני עד היום. וילצ׳ינסקי משמשת כמנכ"לית החברה וגבאי משמש כמנהל הטכנולוגיות הראשי (CTO) שלה.  

החברה פיתחה מערכת דיגיטלית הכוללת פתרונות תשלומים וגבייה, סליקת אשראי, פתרונות ל-eCommerce, הפקת חשבוניות, דו"חות, תיעוד הוצאות ועוד. מאז הקמתה, החברה נמצאת בצמיחה עם בסיס איתן של מעל ל-80 אלף לקוחות פעילים. החברה מונה כיום כ-50 עובדים, כולם עובדים בישראל, ופועלת ממשרדיה במגדלי עזריאלי שרונה בתל אביב. 

יובל כהן, מייסד ושותף מנהל בקרן פורטיסימו: "אנו צופים שקהילת העצמאיים והעסקים הקטנים תצמח בקצב גבוה בשנים הקרובות. רוב הטכנולוגיות הקיימות לא נותנות מענה נכון, יעיל ופשוט לקהילה זו. יש לחברה חזון  אסטרטגי, מוצרים מובילים, מוניטין ובסיס לקוחות רחב ובכוונתנו להאיץ את צמיחתה ע"י פיתוח של מוצרים חדשניים נוספים והתרחבות למדינות יעד נוספות". 

ליאור וילצ׳ינסקי ורמי גבאי, מייסדי חשבונית ירוקה: "הקמנו את חשבונית ירוקה מתוך חזון ליצור אקוסיסטם שלם לעצמאיים ועסקים קטנים בישראל וזה מה שמוביל אותנו עד היום. חשבונית ירוקה היא לא רק פתרון דיגיטלי פשוט ואינטואיטיבי, אלא מעטפת שלמה שעוזרת לעצמאיים לא להרגיש לבד בעשייה שלהם, בעזרת קהילה גדולה ותומכת שיצרנו. אנחנו שמחים מאוד על החלטת קרן פורטיסימו להשקיע בנו ומודים על האמון בחזון שלנו וביכולות הצמיחה של החברה להמשיך ולפתח פתרונות נוספים שיקלו על חיי העסקים בישראל, להגיע לקהלי יעד נוספים, בין היתר עסקים גדולים, ובמקביל כניסה לשווקים בינלאומיים".  

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית