Edgybees הישראלית מגייסת בסבב A

החברה מספקת מנוע גרפי המעשיר, בזמן אמת, זרמי וידאו מרחפנים ומל״טים. החברה עובדת עם לקוחות ביטחוניים ומגיבים ראשונים בארה״ב 

חברת Edgybees, המסייעת למגיבים ראשונים ומשתמשים צבאיים לתייג במדויק מידע גיאוגרפי על גבי זרמי הווידיאו האוויריים שלהם בזמן אמת, הודיעה כי גייסה בסבב A סך של 9.5 מיליון דולר. 

הידיעה מגיעה כמעט שנתיים בדיוק לאחר שהחברה הודיעה על סבב סיד של 5.5 מיליון דולר. סרפים קפיטל, המתמחה בהשקעות בתחום החלל, הובילה את הסבב החדש. השתתפו גם משקיעים חדשים Refinery Ventures, LG Technology Ventures ו- Kodem Growth, כמו גם המשקיעים הקיימים OurCrowd, 8VC, Verizon Ventures ו- Motorola Solutions Venture Capital.

"המשימה שלנו היא להבטיח תוצאות חיוביות במהלך משימות מצילות חיים", אומר מייסד ומנכ"ל החברה, אדם קפלן. "עם מומחיות ייחודית בתעשייה, אנו עומדים להרחיב את טביעת הרגל העולמית שלנו. אנו מצפים לשלב הצמיחה הבא, העומד בדרישות הקריטיות של שוק הביטחון, ביטחון הציבור ותשתיות קריטיות. "

באמצעות פלטפורמת ה- Visual Intelligence של החברה, משתמשים יכולים לרשום בקלות ולעקוב אחר נכסים בווידיאו שצולם על ידי מל"ט, למשל. המקרה לשימוש הסטנדרטי כאן יהיה לעזור למגיבים הראשונים לקבל תמונה מדויקת של מצב חירום מתפתח על גבי תמונות חיות מהמקום, עם היכולת לעקוב אחר כל הנכסים והצוות שלהם בזמן אמת. לפני כשנה השיקה אדגיביס, שהתחילה את דרכה בישראל, אך כעת ממוקמת בסן דייגו, את פלטפורמת Argus. 

צפו ביכולות: