Magical מגייסת 3.3 מיליון דולר

הסטארטאפ הוקם על ידי מייסדי קהילת Supertools, העוסקת בהגברת פרודוקטיביות בסביבת העבודה וחברים בה מעל ל-30 אלף איש

קרדיט תמונה: Magical

הסטארט-אפ Magical מכריז על גיוס של 3.3 מיליון דולר, כדי להמציא מחדש את היומן הדיגיטלי שיתאים לאתגרי עולם העבודה העתידי. התוכנה מתמקדת בסיוע לניהול זמן ופגישות ללא מאמץ מיותר, ברמות האישית והצוותית. 

את השקעת הסיד במג׳יקל מובילה קרן Resolute Ventures, הידועה בין היתר בהשקעותיה ב-Clubhouse, Automatic, ו- Sunrise, אפליקציית קלנדר שנמכרה למיקרוסופט ב-100 מיליון דולר. משקיעים נוספים המשתתפים בסבב הם Ibex Ventures, Aviv Growth Partners, משקיעים פרטיים, Homeward Ventures ו- Fusion LA.

הזמן המוקדש לעבודה הופך ליותר מורכב ותובעני, במיוחד במודל של עבודה מרחוק ההופך לנפוץ וקבוע. בין האתגרים אפשר למנות את הקושי להתמודד עם ריבוי פגישות מיותרות, החלפה בין משימות, אזורי-זמן שונים, איבוד ריכוז ותכנון שגוי של היום. לפי מחקרים, כשעתיים מיום עבודה מתבזבזות על התאוששות מהסחות דעת שונות שאת חלקן אפשר למנוע על ידי ניהול נכון של הזמן.

על מנת להיענות לאתגר, Magical הוקמה ב-2020 על ידי תומי בראב המשמש כמנכ״ל, וטל פרץ סמנכ״ל הטכנולוגיה, שבעברו הקים את התחום ה-Data Science ביחידת המודיעין של חיל האוויר. לחברה עובדים הפועלים בישראל, לוס אנג׳לס ואירופה. ההשקעה שגויסה תשמש להגדלת צוות הפיתוח ומתן מענה לעשרות אלפי נרשמים הנמצאים ברשימת ההמתנה לבטא הניסיונית של המוצר.

הרקע להקמת החברה החל ב-2018, כאשר מנכ״ל החברה תומי בראב, הקים את קהילת "Supertools - כלים לעל-אנושיות" המונה כיום למעלה מ-30,000 חברים. הקהילה, מהגדולות בתחומה בעולם, עוסקת בפרודוקטיביות, טכנולוגיה והשילוב ביניהן. טל פרץ חבר לבראב כדי לתת מענה טכנולוגי לבעיות שעלו מהקהילה.

"לאחר מעל ל-3 שנים בהן עמדנו בקשר דרך קהילת סופרטולז עם עשרות אלפי עובדים העוסקים במקצועות של המאה ה-21, הבנו שעובדים וצוותים סובלים מבעיה אינהרנטית שאינה קשורה רק לניהול היומן, אלא בשליטה מלאה על הזמן שלהם.״ אומר תומי בראב, מייסד-שותף ומנכ״ל Magical. ״מהר מאד היה לנו ברור שהפתרון היחיד יהיה לבנות מחדש את אחד הכלים הכי חשובים בעבודה, הקלנדר. בהתאמה לצרכים ואתגרים של דור העתיד בסביבת העבודה העכשווית.״

קלנדריים מסורתיים כמו אלו של מיקרוסופט אאוטלוק וגוגל לא עברו חידוש משמעותי בשני העשורים האחרונים, אך במקביל גברו הצרכים לניהול פוקוס וזמן של המשתמשים ביומנים אלו. Magical מציעה גישה הוליסטית לניהול זמן, פגישות והגברת הפוקוס, כל זאת דרך קלנדר השואף להחליף את השימוש ביומנים נפוצים כברירת המחדל.

המנגיש למשתמש מערכות נוספות וכלי אוטומציה כדי להגיע לניהול זמן חכם ואיכותי. לדוגמא, משתמשים ב- Magical יוכלו לנהל את המידע סביב פגישות צוותיות ולמשוך נתונים ישירות לתוך דף האירוע באמצעות אינטגרציות עם כלי עבודה צד-שלישי, כמו זום, סלאק, ג׳ירה וסיילספורס.

"בנינו מכונת ייצור זמן לאנשים וצוותים עסוקים. Magical מביאה לראשונה סדרת פיתוחים וכלים טכנולוגיים המתמזגים אל תוך יומן דיגיטלי שיתופי, שיאפשר לעובדים בכל ארגון להחזיר את השליטה על יום העבודה שלהם, וזאת בהלימה מלאה לסדר העדיפויות של החברה", מוסיף בראב. "הכלי שפיתחנו מעלה את רמת הפרודוקטיביות ברמת הפרט, מה שמגדיל את התפוקות ברמת הארגון באופן אקספוננציאלי״.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית