רפאל פרנקו הצטרף לדירקטוריון המייעץ של קונסיינטה

רפאל פרנקו, סגן ראש מערך הסייבר לשעבר, הצטרף לחברה, שמדווחת על שיתוף פעולה חדש עם איגוד הדירקטורים בישראל 

באדיבות רפאל פרנקו

איגוד הדירקטורים בישראל הכריז השבוע על השקת ועדת מומחים לענייני סייבר ושיתוף פעולה עם חברת קונסיינטה בכנס השנתי לעדכון דירקטורים שהתקיים בשיתוף עם איגוד החברות הציבוריות. במסגרת שיתוף פעולה זה, תבצע חברת קונסיינטה תרגילי סייבר לדירקטורים ותשתתף בפעילות ההדרכות בנושאי סייבר ואבטחת מידע שמבצע האיגוד.

בנוסף, רפאל פרנקו, סגן ראש מערך הסייבר לשעבר, שפתח לאחרונה את "פרנקו גרופ" לייעוץ והשקעות טכנולוגיות, הודיע על הצטרפותו לדירקטוריון המייעץ של קונסיינטה. פרנקו הגיע למערך הסייבר הלאומי בשנת 2015 מרא"מ בשב״כ. לאחר איחוד מטה הסייבר ורשות הסייבר, הוא מונה כראש מערך העמידות בסייבר. 

פרנקו מסר כי "אני שמח להצטרף לדירקטוריון המייעץ של קונסיינטה, הקורונה חידדה את המעבר לפעילות דיגיטלית מואצת ונראה שהפלטפורמה שמשיקה קונסיינטה עשויה להפוך לדבר החם הבא בעולם מודעות הסייבר."

חברת קונסיינטה עוסקת בחינוך, הכשרה ומודעות עובדים. כאמור, החברה יחד עם איגוד הדירקטורים בישראל תספק חליפה מלאה של פעילויות מודעות בהגנה בסייבר לבכירים במשק הישראלי והבינלאומי. גיא דגן, מנכ"ל קונסיינטה, סיכם כי "אנו שמחים מאוד על הצטרפותו של רפי לדירקטוריון החברה, הניסיון הרב והידע שלו תורמים ויתרמו עוד רבות להמשך התבססות החברה כחברת המודעות המובילה בארץ ולהמשך התפתחותנו בשווקים בחו"ל".

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית