תעשייה אווירית משיקה מטע"ד אלקטרואופטי חדש ליישומים יבשתיים

מערכת MegaPOP מאפשרת צילום וידאו בו-זמנית בערוץ תרמי |HD, ערוץ צילום יום צבעוני ברמת HD ושילוב צילום בטכנולוגית SWIR HD החדישה, זאת בשילוב יכולת זום רציף 

קרדיט: תעשייה אווירית 

מפעל תממ בתעשיה האווירית מציג מערכת תצפית אלקטרו-אופטית חדשה MEGA POP, ליישומים קרקעיים וימיים לטווחים ארוכים במיוחד ולקבלת תמונה באיכות גבוהה. תממ, בית האלקטרו-אופטיקה והניווט של התעשיה האווירית, מפתח משפחה של מטע"דים אלקטרו-אופטיים אינפרה-אדום (EO/IR) לשימושים יבשתיים כמו הגנת גבולות, תצפית במתקנים רגישים כאשר יש צורך בביצועי תצפית ארוכי טווח עם יכולת ראייה ברמת HD ובחדות גבוהה.

המערכת החדשה פועלת בשילוב של כמה חיישנים וכוללת יכולות מגוונות, כמו יכולות לייזר, צילום וידיאו בערוץ תרמי, ראיית לילה, יכולת עקיבה, עיבוד תמונות, מיצוי המידע, ייצוב ג'יירו  המאפשר תמונה יציבה, יכולת עצמאית למציאת נ"צ של המטרה, שליטה פשוטה על המערכת גם מתחנות רחוקות.

מנהל מפעל תממ אבי אלישע: "פיתוח המערכת משקף ניסיון של עשרות שנים בפיתוח מערכות תצפית מהמתקדמות בעולם. מערכת MEGA POP תספק למשתמש יכולות תצפית מתקדמות וביצועים משופרים בכל זירה ובטווחים ארוכים". MEGA POP מצטרפת בכך למשפחת מוצרי אלקטרו-אופטיקה ואינפרה אדום כמו POP , MINI POP, MOSP , MICRO POP ועוד. 
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית