לושה גייסה 40 מיליון דולר עבור יצירת קהילה לשיתוף דאטה

זהו סבב גיוס ראשון לחברה, לאחר 5 שנים של צמיחה אורגנית מבוססת הון עצמי. ההשקעה, בהובלת קרן PSG, תשמש להאצת פיתוח הטכנולוגיה ולהתרחבות גלובלית

מייסדי לושה, יוני צרויה ואסף אייזנשטיין. צילום: גבע טלמור 

לושה (Lusha), חברת סטארט-אפ ישראלית המפתחת מוצרי תוכנה שמנגישים דאטה לשיפור תהליכי השיווק והמכירות בחברות, הכריזה בשבוע שעבר מכריזה על סבב גיוס ראשון של 40 מיליון דולר, בהובלת קרן ההשקעות האמריקאית PSG. ההשקעה תאפשר לחברה להאיץ את פיתוח הטכנולוגיות שלה ולתמוך בצמיחתה הגלובלית. החברה תרחיב את מאגר הנתונים שלה ותאיץ את המחקר והפיתוח, על מנת להנגיש מידע מדויק לשיפור תהליכי השיווק והמכירות בחברות B2B.

החברה פיתחה פלטפורמה מבוססת ענן, המאפשרת לאנשי שיווק ומכירות בכל העולם לשתף מידע עסקי ולספק לאנשי מכירות תובנות על לקוחות היעד שלהם. בנוסף, הפלטפורמה יודעת להמליץ לאנשי מכירות על לקוחות וארגונים פוטנציאלים הרלוונטיים עבורם, ומייעלת את תהליך איסוף המידע העסקי. משתמשי הפלטפורמה מאמתים באופן שוטף את הנתונים של החברה, במטרה להשאירם מדויקים ומעודכנים לאורך זמן.

"החזון שלנו הוא להפוך את האתגרים שמתמודדים איתם אנשי מכירות להזדמנויות עסקיות, על ידי הנגשת דאטה של אנשי מקצוע ובעלי תפקידים בחברות וארגונים", אומר יוני צרויה, מנכ"ל ומייסד-שותף בלושה. "בשל הגישה המוגבלת לנתונים, אנשי מכירות מקדישים את עיקר הזמן שלהם במחקר שוק ואיסוף נתונים ומעט מאוד לזמן מכירה בפועל. הגישה שלנו מבקשת לשנות את המצב הזה, בכך שהיא מנגישה לאנשי המכירות את המידע הדרוש להם כדי להגיע לאדם הנכון ולנצל את הזמן למכירה עצמה״.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית