מתאם הפעולות עם איראן: מוחמד קווטאראני מחיזבאללה על הכוונת של ארה"ב

"מוחמד קווטאראני הוא מנהיג בכיר בכוחותיו של חיזבאללה בעירק והשתלט על חלק מהתיאום הפוליטי של קבוצות טרור המיושרות עם איראן, שאורגנו בעבר על ידי קאסים סולמאני", מסבירים במחלקת המדינה האמריקנית

https://twitter.com/othmanmhmmadr/status/1249447137332596738?s=20

תוכנית התגמולים האמריקאית של מחלקת המדינה לתגמול לצדק מציעה תגמול של עד 10 מיליון דולר למידע על פעילויות, רשתות ומקורביו של מוחמד קווטאראני, מפקד בכיר בחיזבאללה. "הודעה זו היא חלק מהצעת התגמול העומדת של המחלקה על מידע המוביל לשיבוש המנגנונים הכספיים של חיזבאללה הלבנוני", נכתב בפרסום של מחלקת המדינה האמריקנית.

מוחמד קווטאראני הוא מנהיג בכיר בכוחותיו של חיזבאללה בעירק והשתלט על חלק מהתיאום הפוליטי של קבוצות טרור המיושרות עם איראן, שאורגנו בעבר על ידי קאסים סולמאני לאחר מותו של סולמני בינואר. "בתפקיד זה הוא מקל על פעולות של קבוצות הפועלות מחוץ לשליטת ממשלת עירק שדיכאו את המחאה באלימות, תקפו משימות דיפלומטיות זרות ועסקו בפעילות פלילית מאורגנת רחבה. כחבר במועצה המדינית של חיזבאללה, קווטאראני פעל לקידום האינטרסים של חיזבאללה בעירק, כולל מאמצים של חיזבאללה לספק הכשרה, מימון, תמיכה פוליטית ולוגיסטית לקבוצות המורדים השיעים העירקיים", מוסיפים בפרסום. 










 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית