תע"א ו-MassChallenge ישתפו פעולה בתחום המודיעין

התעשייה האווירית והאקסלטור הבינלאומי יפתחו יחד מסלול פיתוח טכנולוגיות ייעודי  בתחום. המסלול מיועד לסטאראטאפים המפתחים חיישנים בטכנולוגיה משבשת בעולם החישה, או היתוך מידע מחיישנים

תע"א ו-MassChallenge ישתפו פעולה בתחום המודיעין

צילום: מערכת Drone Guard של אלתא מבית התעשייה האווירית

התעשייה האווירית חברה לאקסלרטור הבינלאומי MassChallenge, והשתיים יפעילו יחד מסלול  לפיתוח טכנולוגיות חיישנים ייחודי בשם Future Sensing. על פי התעשייה האווירית, מסלול זה מיועד לסטאראטאפים המפתחים חיישנים בתחומי תדר גבוה, קוואנטום, פוטוניקה, אקוסטיקה, אולטרסוני וכל טכנולוגיה משבשת בעולם החישה, או היתוך מידע מחיישנים.

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

מהחברה נמסר עוד כי תפעל באמצעות חברת הבת שלה אלתא, ותציע לחברות ההזנק שיתוף פעולה משמעותי הכולל גישה ללקוחות ולשווקים ברחבי העולם בהם פועלת אלתא, ושילוב הפתרונות הטכנולוגיים במערכות המתקדמות של החברה. "זהו שיתוף פעולה ראשון מסוגו המביא לידי ביטוי את האסטרטגיה של התעשייה האווירית להעמקת פעילות החדשנות הגלובלית שלה עם חברות הזנק, תוך שהיא מהווה שותף אסטרטגי לחברות הזנק בתחומי החישה", נמסר מהחברה.  

סמנכ"ל התעשייה האווירית ומנכ"ל אלתא, יואב תורג'מן: "במסגרת שיתוף הפעולה, התעשייה האווירית תהיה שותפה לתהליך בחירת חברות ההזנק שייכנסו למסלול Future Sensing באקסלרטור ותבצע סקירה של חברות ההזנק שכבר מצויות בו. איתור טכנולוגיות חדשניות הישימות לצרכי התעשייה האווירית ולקוחותיה יתרום רבות למנועי הצמיחה העתידיים ולפיתוח עסקיה של החברה. הפעילות כוללת ליווי של מנטורינג, שיתופי פעולה טכנולוגיים, תעשייתיים ועסקיים. חברות הזנק הנמצאות באקסלרטור ושייבחרו ע"י אלתא, יפתחו טכנולוגיות שיסייעו לאלתא להרחיב את תחומי הפעילות, לקדם חדשנות, להעצים את הפעילות העסקית ולשמר את העליונות הטכנולוגית".

מנכ"ל MassChallange ישראל, יונית סירקין, אמר: "לשיתוף הפעולה המתהדק עם התעשייה האווירית חשיבות אסטרטגית רבה, שכן לפעילות משותפת עם חברה מובילה בתעשייה הישראלית יש תרומה חשובה בבניית תשתית איכותית לסטרטאפים השואפים להפוך את החדשנות שלהם למוצרים פורצי דרך בזירה הגלובלית. היכולות של אלתא בארץ ופעילותה הבינלאומית, מביאות ממד איכותי לרשת שיתופי הפעולה העולמית של MassChallenge הכוללת חברות גלובליות, ומשקיעים מובילים הפועלים בארץ ובזירה הבינלאומית".

הכתבות הכי נקראות באתר:

ערוצי המימון של איראן לג'יהאד האסלאמי

דילמת המוסד: הריגול הישראלי בצל הקורונה

בהלת הקורונה: כך נערך צה"ל במסגרת המשבר

המערכת ששואפת לייעל את עבודת לוחמי צה"ל

הודו תפסה אונייה ובה ציוד לפיתוח יכולות גרעין

אולי יעניין אותך גם