עמיסל מציגה: טכנולוגיה חדשנית לשוק הכלים הבלתי מאוישים

הטכנולוגיה מאפשרת לעמיסל לייצר סוללות במשקל נמוך בעלות קיבולת גבוהה יותר ממה שהיה מוכר עד כה

אילוסטרציה: Bigstock

עמיסל-עמית תעשיות בע"מ, יצרנית ישראלית של סוללות ומטענים, הציגה את קו הייצור החדש שלה עבור תאי ליתיום פולימר מסדרת H320 - , תאים בעלי צפיפות אנרגיה של 320wh/kg .

הטכנולוגיה מאפשרת לעמיסל לייצר סוללות במשקל נמוך בעלות קיבולת גבוהה יותר ממה שהיה מוכר עד כה, תחת המשקל הנמוך המוצע. לאחרונה, השתמשה החברה בתאים אלה להרכבת מצברים ששימשו את הצרכנים הגדולים ביותר בתחום המזל"טים והכלים הבלתי מאוישים, הן בשוק הישראלי והן בשוק האמריקני.

לדברי סמנכ"לית השיווק והמכירות של החברה, מיטל מור, "מדובר בטכנולוגיית פורצת דרך שמשפיעה ישירות על משך זמן העבודה של הרחפנים בפרט והמערכות הבלתי מאוישות בכלל. לפני מספר שנים כמות האנרגיה בנפח מסוים הייתה עובדה מוגמרת, וכיום עמיסל היא היחידה בעולם שמצאה את הדרך להישאר בנפח ובמשקל המוכרים, ובכל זאת להגדיל את כמות האנרגיה שבהן. כמובן שמדובר בהשפעה ישירה על ביצוע משימות בצורה יעילה ולזמן עבודה ארוך יותר מהמקובל בשוק".

עפ"י גורמים בחברה, כבר במהלך החציון הראשון של שנת 2020, תציג עמיסל סדרת תאי ליתיום פולימר בצפיפות גבוהה יותר של 350wh/kg.

בין לקוחותיה של החברה נמנים משרד הביטחון, אלביט, רפאל, אירונאוטיקס וחברות בינלאומיות רבות כדוגמתLockheed Martin, Jennings Engineering Delair Tech, DSO Singapore ועוד.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית