צבא צרפת בדרך לרכישת רובוטים מחברה ישראלית

על פי דיווח בחו"ל, משרד ההגנה הצרפתי בדרך לחתימה על חוזה עם חברת ROBOTEAM הישראלית לרכש רובוטים קרקעיים, שמסייעים לכוחות צבא בזירות לחימה שונות. על פי הפרסום, שווי העסקה הוא יותר ממיליון אירו

 

הרובוטים הלוגיסטיים של ROBOTEAM

צבא צרפת בדרך לרכוש רובוט קרקעי לוגיסטי תוצרת החברה הישראלית ROBOTEAM. הסוכנות לחידושים צבאיים (AID) של משרד ההגנה הצרפתי, מתכננת לחתום בקרוב על חוזה עם החברה הישראלית לרכישת בין חמישה לשמונה רובוטים מדגם PROBOT, שישרתו את יחידות הצבא הצרפתי בסאהל, בסהרה.

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

האתר World defense news דיווח כי הרובוט PROBOT הוא כלי רכב קרקעי לוגיסטי בעל כושר נשיאה של כ-800 ק"ג של ציוד צבאי וחומרים, מסוגל לטפס על מדרגות בשטחים קשים ולתמרן בדיוק רב. הוא נועד לסייע לכוחות צבא בזירות לחימה בשדה או בשטח אורבני בהעברת מטענים, באיתור נפגעים ופצועים והעברתם למקום מבטחים.

על פי הדיווח, ההזמנה תימסר רשמית לחברה הישראלית עד סוף השנה ושוויה יותר ממיליון אירו עבור חמישה עד שמונה רובוטים. התכנית הצרפתית היא להציב את הרובוטים, שכינויים MULES, פרידות משא, בצמוד ליחידות צבא צרפת בסאהל בקיץ שנת 2020, לשלב ראשון של ניסויי שדה. הצבא הצרפתי פועל באזור הסהרה נגד ארגונים אסלאמיים קיצוניים. אספקת הרובוטים כוללת יחידות שליטה ובקרה המאפשרות למפעיל אחד לשלוט על כמה רובוטים במקביל. 

הכתבות הכי נקראות באתר:

בכיר בלוקהיד מרטין: "בישראל מתגבשת דרישה לטייסת 'אדיר' שלישית"

הוצאות להורג ועינויים: פרטים חדשים מההפגנות באיראן

הסכם ייצוא ביטחוני גדול נוסף עם חברה בנאט"ו

משחקי צוללות: צוותים זרים קיימו אימון עם חיל הים

לראשונה: אישה תעמוד בראש ארגון ביון אוסטרלי

תחקיר חשף: השקר האמריקני על מלחמת אפגניסטן

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית