הציע שוחד לסוהר בסך של 40,000 ש"ח תמורת הכנסת טלפונים ניידים לכלא

אסיר בטחוני פנה לסוהר מספר פעמים, ואף ביקש כי הסוהר יקנה עבורו את מכשיר הטלפון. הסוהר דיווח למפקדיו ונגד האסיר הוגש כתב אישום 

הציע שוחד לסוהר בסך של 40,000 ש"ח תמורת הכנסת טלפונים ניידים לכלא

אילוסטרציה. צילום: שב"ס

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית משפט השלום בב"ש כתב אישום נגד אסיר בטחוני המרצה עונש מאסר, אשר הציע שוחד לסוהר בסך של 40,000 ₪ תמורת הכנסת טלפונים ניידים לכלא. על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד רננה לוי, הנאשם צאלח חמידאן (24), כאמור אסיר בטחוני המרצה מאסר בבית סוהר "קציעות", פנה לסוהר והציע לו שוחד באופן שיכניס טלפון נייד לבית הסוהר תמורת 20,000 ₪ או שני מכשירים תמורת 40,000 ₪. הסוהר דיווח למפקדיו.

כעולה מכתב האישום, הנאשם פנה לסוהר מספר פעמים, ואף ביקש כי הסוהר יקנה עבורו את מכשיר הטלפון. הסוהר סירב לרכוש את הטלפון בעצמו, וכן  דרש כי הכסף יועבר אליו לפני שיכניס את הטלפון או שהטלפון יועבר יחד עם הכסף. על פי כתב האישום, הנאשם נתן לסוהר את הטלפון של אשתו של אביו ואמר שהיא תביא לו את הטלפון ואת הכסף. הם קבעו להיפגש סמוך לבית החולים וולפסון בחולון.  

בתאריך 12/10/20 סמוך לשעה 10:00, הגיעה למקום המפגש מונית, נהג המונית יצא ממנה, ניגש לסוהר שישב ברכב ומסר לו מעטפה ובה 22,000 ₪ וכן מכשיר טלפון נייד. כוחות המשטרה עיכבו את המעורבים ותפסו את הכסף והמכשיר הנייד.

אולי יעניין אותך גם