General AM חושפת גרסה חדשה לרכב הטקטי Humvee

ה-NXT 360 הוא הדור הבא של תצורת רכבים טקטיים Humvee, המיועד למקסימום שיתופיות, תחזוקה פשוטה וקיימות יעילה של צי רכב

חברת AM General, יצרנית ההאמר המפורסם, חשפה בתערוכת AUSA הנערכת בימים אלו באופן וירטואלי, את הגרסה החדשה מתוצרתה לרכב הטקטי הקל Humvee, הקרוי NXT 360.

על פי הודעת החברה, ה-NXT 360 הוא הדור הבא של תצורת רכבים טקטיים Humvee, המיועד למקסימום שיתופיות, תחזוקה פשוטה וקיימות יעילה של צי רכב. הדגם NXT 360 ES משלב שלדה דיגיטלית חדשה לאבחון קל ושילוב מערכות ניטור בריאות. עטד נמסר בהודעה כי הרכב החדש מספק מהירות יוצאת דופן, ניידות וזריזות בכל תנאי שטח קשים ובכל תנאי מזג האוויר. גרסת NXT 360 ES כוללת מתלי נסיעה ארוכים להגברת יכולת התמרון בשטחים הקשים ביותר.

האתר Defence-blog.com מציין כי ברכב מותקנת מצלמת וידיאו דיגיטלית המספקת שדה ראייה חי של °120-°60 של הסביבה החיצונית לתצוגת LED ברזולוציה גבוהה הנמצאת בחלק הפנימי של הרכב בעמדת הנוסע ולתצוגת המפקד. כתוצאה מכך מתבטל הצורך במיגון שקוף כבד על דלתות הנוסעים האחוריות. הרכב החדש יצויד גם במיגון אופציונלי להגנה ברמה גבוהה יותר מפני אנרגיה קינטית; הגנה מפני איומי אנרגיה קינטית ב-°360; הגנה מפני איומי פיצוץ מתחת לרכב; מושבים מוגני פיצוץ, רצפה צפה ומיגון שקוף.

כזכור, לפני כחודש הודיעה חברת AM General כי חברת KPS Capital Partners, LP השלימה לאחרונה את רכישתה באמצעות חברת-בת שזה עתה הוקמה.

 

אולי יעניין אותך גם