״שנת 2021 תהיה כמו 2010״
כך על פי ענק הפרסום סר מרטין סורל, ששוחח על אתגרי התקופה הנוכחית ועל השינויים העולמיים הצפויים, במסגרת ועידת החדשנות של פסטיבל DLD Live Tel Aviv מבית סייברטק וישראל דיפנס
מנדי קוגוסובסקי
| 14/10/2020
״על פי ההערכות, התל״ג הכללי בעולם יתכווץ השנה בכ-5%, אך יעלה בשנה הבאה. התחושה היא ששנת 2021 תהיה כמו שנת 2010 – כמובן, בהנחה שיהיה חיסון מאושר ובטוח נגד קורונה, ושרבים יתחסנו עד הרבעון השני של השנה״, כך אמר הערב (ד׳) ענק הפרסום סר מרטין סורל, במסגרת ועידת החדשנות של פסטיבל DLD Live Tel Aviv של סייברטק.
סורל שימש בתפקיד מנכ״ל WPP במשך 33 שנים, עד לשנת 2018, והפך אותה לקבוצת הפרסום הגדולה בעולם. לאחר מכן ייסד את S4 Capital plc, שבונה שירותי שיווק ופרסום דיגיטליים בלבד עבור לקוחות מקומיים, אזוריים ובינלאומיים, והוא מכהן כיום כיו״ר שלה. מעט משנתיים לאחר הקמתה, מונה S4 Capital plc כ-2750 איש ב-30 מדינות, עם שווי שוק של למעלה מ-2.7 מיליארד דולר.
סורל ציין, כי מגפת הקורונה הובילה להתפתחויות אדירות בתחומי הצרכנות והמדיה המקוונת, וכן לטרנספורמציה דיגיטלית של מפעלים. ״מנהלי טכנולוגיות רבים אומרים שכבר כיום הם מיישמים את התכניות שהיו להם במקור לשנת 2024״, אמר.
בהסתכלות על שנת 2021, אמר סורל כי הוא מודאג מהמתח הגובר בין ארה״ב לסין ועל השפעתו על העולם העסקי ועל בניית אסטרטגיות לחברות בינלאומיות המעוניינות לפעול בשתי המדינות.
פסטיבל החדשנות העולמי DLD Live Tel Aviv, כולל שורה של ארועים וועידה בהשתתפות עשרות דוברים מכל רחבי העולם ובהם בעל הטור תומס פרידמן, היו״ר האגדי לעבר של סיסקו, ג׳ון צ׳יימברס ודוברים רבים נוספים מהשורה הראשונה בעולם. מייסד הכנס והיו״ר שלו הוא היזם ד״ר יוסי ורדי. בשל מגפת הקורונה, נערך הפסטיבל באופן מקוון. מחר (ה׳) יינעל הכנס בשורת פאנלים בנושאי בריאות דיגיטלית, רובוטיקה ובינה מלאכותית, הקשר בין אדם ומכונה בשדה הקרב ובחיי היום-יום, ועוד.
למידע נוסף:
כך על פי ענק הפרסום סר מרטין סורל, ששוחח על אתגרי התקופה הנוכחית ועל השינויים העולמיים הצפויים, במסגרת ועידת החדשנות של פסטיבל DLD Live Tel Aviv מבית סייברטק וישראל דיפנס
״על פי ההערכות, התל״ג הכללי בעולם יתכווץ השנה בכ-5%, אך יעלה בשנה הבאה. התחושה היא ששנת 2021 תהיה כמו שנת 2010 – כמובן, בהנחה שיהיה חיסון מאושר ובטוח נגד קורונה, ושרבים יתחסנו עד הרבעון השני של השנה״, כך אמר הערב (ד׳) ענק הפרסום סר מרטין סורל, במסגרת ועידת החדשנות של פסטיבל DLD Live Tel Aviv של סייברטק.
סורל שימש בתפקיד מנכ״ל WPP במשך 33 שנים, עד לשנת 2018, והפך אותה לקבוצת הפרסום הגדולה בעולם. לאחר מכן ייסד את S4 Capital plc, שבונה שירותי שיווק ופרסום דיגיטליים בלבד עבור לקוחות מקומיים, אזוריים ובינלאומיים, והוא מכהן כיום כיו״ר שלה. מעט משנתיים לאחר הקמתה, מונה S4 Capital plc כ-2750 איש ב-30 מדינות, עם שווי שוק של למעלה מ-2.7 מיליארד דולר.
סורל ציין, כי מגפת הקורונה הובילה להתפתחויות אדירות בתחומי הצרכנות והמדיה המקוונת, וכן לטרנספורמציה דיגיטלית של מפעלים. ״מנהלי טכנולוגיות רבים אומרים שכבר כיום הם מיישמים את התכניות שהיו להם במקור לשנת 2024״, אמר.
בהסתכלות על שנת 2021, אמר סורל כי הוא מודאג מהמתח הגובר בין ארה״ב לסין ועל השפעתו על העולם העסקי ועל בניית אסטרטגיות לחברות בינלאומיות המעוניינות לפעול בשתי המדינות.
פסטיבל החדשנות העולמי DLD Live Tel Aviv, כולל שורה של ארועים וועידה בהשתתפות עשרות דוברים מכל רחבי העולם ובהם בעל הטור תומס פרידמן, היו״ר האגדי לעבר של סיסקו, ג׳ון צ׳יימברס ודוברים רבים נוספים מהשורה הראשונה בעולם. מייסד הכנס והיו״ר שלו הוא היזם ד״ר יוסי ורדי. בשל מגפת הקורונה, נערך הפסטיבל באופן מקוון. מחר (ה׳) יינעל הכנס בשורת פאנלים בנושאי בריאות דיגיטלית, רובוטיקה ובינה מלאכותית, הקשר בין אדם ומכונה בשדה הקרב ובחיי היום-יום, ועוד.
למידע נוסף: