Frontegg מגייסת 5 מיליון דולר

הפלטפורמה תאפשר לחברות להתמקד ביכולות הליבה הייחודיות למוצר שלהם, לקצר את זמן ההגעה לשוק ולהרחיב את השימוש במוצר

Frontegg מגייסת 5 מיליון דולר

המייסדים (מימין לשמאל): שגיא רודין המנכ"ל ואביעד מזרחי, סמנכ"ל טכנולוגיות. צילום: Frontegg

Frontegg (פרונטאג), יצרנית פלטפורמה לפיתוח מהיר ויעיל של מוצרי SaaS, הודיעה היום על גיוס של 5 מיליון דולר בשלב הסיד בהובלת Pitango, ובהשתתפות i3 Equity ו-Global Founders Capital. השימוש בפלטפורמה מאפשר לצוותי פיתוח מוצרי SaaS להתמקד בפיתוח יתרונות הליבה שלהם, באמצעות הטמעה של מודולים סטנדרטים והכרחיים למוצרי ה- SaaS.

החברה שמה לה למטרה להאיץ את החדשנות בשוק ה-SaaS הגלובלי, שעל פי התחזיות צפוי לעבור את ה-116 מיליארד דולר בשנת 2020 ¹, כאשר 80% מחברות התוכנה מתכננות להציע מוצרים במודל SaaS עד שנת 2022. Frontegg מספקת מערך של יכולות מוצר חיוניות, מודולריות וזמינות בכמה שורות קוד, המשתלבות בקלות בכל אפליקציית SaaS חדשה או קיימת.

שילוב יכולות אלה במוצרים הקיימים מתבצע באופן חלק ומהיר, ובכך מאפשר לצוותי הפיתוח להתמקד בליבת המוצר שלהם במקום להשקיע זמן יקר בפיתוח יכולות סטנדרטיות בדומה לכל מוצר SaaS שיוצא לשוק. כתוצאה מכך, פלטפורמת "SaaS Essentials as a Service״ של Frontegg מאפשרת לארגונים מכל הגדלים את האפשרות להאיץ את הפיתוח ולשכלל את מוצרי ה-SaaS אותם הם מציעים ללקוחותיהם. 
 
"לפני שקמה AWS, המהנדסים נדרשו להקים ולתחזק את תשתיות הארגון שלהם בעצמם. לפני Kubernetes, צוותי DevOps נאלצו להרכיב פתרונות משלהם לניהול ופריסת קונטיינרים בפרודקשן. הפלטפורמות הללו שחררו ארגוני תוכנה מטיפול באותן משימות שאינן בליבה העסקית שלהם אך עדיין קריטיות לתפקוד המוצר, וסיפקו להם פתרונות מעולים לאותם האתגרים", אמר שגיא רודין, מייסד משותף ומנכ"ל Frontegg. "המשימה שלנו היא לתת לחברות חדשניות בתחום ה- SaaS הזדמנות דומה – להאיץ פיתוח של אפליקציות SaaS ובד-בבד לאפשר את חוויית השימוש האופטימלית והמאובטחת ביותר למשתמשים שלהם". 
   
Frontegg הוקמה ע"י שגיא רודין ואביעד מזרחי, בכירים לשעבר בצ׳ק פוינט (נאסד״ק: CHKP) וחברות טכנולוגיה נוספות, ובעלי ניסיון רב בפיתוח מוצרים ותשתיות בעולמות ה-SaaS, שחוו ממקור ראשון את אתגרי קידום החדשנות ופיתוח תשתיות תומכות מוצר.

חבילת היכולות החיוניות שמספקת Frontegg מתמקדת בשלוש חוויות עיקריות של משתמשי הקצה: חוויית ״גישה מאובטחת למוצר״, עם מאפיינים כגון: אימות משתמשים, ניהול הרשאות מתקדם, רישומי גישות ופעילות, בקרות פרטיות וניהול API. חוויית "קישוריות ואינטגרציות״ באמצעות מערכת התראות פנימית באפליקציה ואינטגרציה עם אפליקציות חיצוניות. וחוויית ״יצירת מעורבות משתמשים״ דרך דו"חות, דשבורדים ויכולות נוספות.
 
מנקודת מבט טכנית, Frontegg ממנפת את השימוש בעקרונות ושיטות מתקדמות כמו Micro-Services וקונטיינרים כדי לספק פתרון סקלבילי, אשר משתלב בקלות בכל תשתית תוכנה, תוך שהוא אגנוסטי לסביבה ול-stack של החברות המשתמשות בו. צוותי הפיתוח יכולים לגשת לחבילות של Frontegg כשירותים מנוהלים בענן המציעים גמישות ואבטחה ברמה הגבוהה ביותר, או להתקין אותן כקונטיינר Docker/K8s בסביבה שלהם או בענן של לקוחותיהם.

הפתרון של החברה מבוסס על יסודות Multi-tenancy המאפשרים גמישות והתאמה לכל סוג ארגון אשר לקוחות ה-SaaS דורשים, השפות והטכנולוגיות הנתמכות קיום כוללות React, Angular, Vue.js, Node.js, Django, Flask ו-ASP.NET. 

"אנו גאים על כך שהיינו הראשונים לזהות את Frontegg ואת הפער המהותי שהחברה מצאה בשוק ה-SaaS, כמו גם הראשונים להשקיע בחברה", אמרה נגה קפ, שותפה מנהלת ב-i3 Equity Partners. "מצאנו ב- Frontegg מייסדים בעלי חזון, רקע טכנולוגי מובהק ורקורד ניהולי מוכח בפיתוח ופריסה של פתרונות SaaS, ואין לנו ספק כי החברה עומדת לחולל מהפכה בשוק ה-SaaS, כפי שעשתה לפניה Wix בעולם של פיתוח אתרים."

אולי יעניין אותך גם