פולין: רכב הSandCat של פלסן בגרסת רכב פינוי רפואי

רכבי SandCat Stromer (הנקראים Szop בפולין) נבחרו ביולי 2015 על ידי מחלקת הביטחון של המשטרה הצבאית בנוהל לאספקת רכבי התערבות משוריינים קלים

האתר Defence24.pl הפולני מדווח כי הז'נדרמריה הצבאית הפולנית, הציגה בתערוכת MSPO 2020  שנערכת בימים אלו בפולין, רכב התערבות משוריין קל מסוג SandCat מתוצרת חברת "פלסן" הישראלית בגרסת רכב פינוי רפואי.

רכבי SandCat Stromer (הנקראים Szop בפולין) נבחרו ביולי 2015 על ידי מחלקת הביטחון של המשטרה הצבאית בנוהל לאספקת רכבי התערבות משוריינים קלים. בסך הכל נרכשו 14 רכבים בחמש גרסאות שונות: 7 רכבי לחימה, 3 רכבי תיאום משטרתי, רכב פינוי רפואי, רכב פינוי VIP אחד ושני רכבי לחימה מצוידים ברמפת סער. כל רכבי ה-SandCat נשלחו למחלקה המיוחדת של המשטרה הצבאית (OSŻW) בוורשה.

בגרסת רכב הפינוי הרפואי שהוצגה ב-MSPO 2020, הרכב מיועד להסעת פצוע על אלונקה ולצוות של ארבעה אנשים. הציוד הרפואי כולל, מלבד חומרים וחבישה, גם דפיברילטור, מכונת הנשמה, מכשיר לערוי נוזלים מהיר, אולטרסאונד מהיר, אינפראסקנר, ציוד לשמירה על דרכי הנשימה של הפצוע , אלונקה עם מזרן העברה, סט מסילות ואקום, או סט חבישות הידרוג'ל.