תוכנית הסטארט-אפים של אינטל מתרחבת

תכנית הצמיחה לסטארטאפים, Intel Ignite, שהשלימה שני מחזורים מוצלחים בישראל, משיקה שני אתרים מחוץ לגבולות המדינה: בגרמניה ובארה״ב

צילום: Intel Ignite

אינטל הודיעה על השקת שני אתרים חדשים של תכנית הצמיחה לסטארטאפים, Intel Ignite: באוסטין שבטקסס, ובמינכן שבגרמניה, זאת בהמשך להצלחת התוכנית בישראל. זהו הצעד הראשון של התרחבות התוכנית שהושקה ב-2019, וצפויה להגיע למספר ערים ברחבי אירופה, צפון אמריקה ואסיה.

Intel Ignite הינה תוכנית של 12 שבועות, במהלכה 10 סטרטאפים הנמצאים בשלביהם הראשונים זוכים למנטורים אישיים מאינטל וכן למומחים עולמיים. החברות המשתתפות מקבלות גישה לטכנולוגיה, למובילים עסקיים, למידע ולקשרים.

התכניות באוסטין ובמינכן יחלו במחצית הראשונה של 2021. הרישום לתוכנית במינכן ייפתח ברבעון הרביעי של 2020 וחברות מכל אירופה יוכלו להגיש את מועמדותן. לתוכנית באוסטין יהיה בסיס פיזי במרכז קהילת הסטרטאפים. הליך הבחירה והתוכנית כולה יהיו מקוונים, בהתאם להנחיות ההתמודדות עם הקורונה.

"Ignite נוצרה על מנת לסייע לסטרטאפים לגלות את הפוטנציאל שלהם ולחבר אותם עם מומחים מאינטל. אנו מרחיבים את התוכנית למספר ארצות כך שנוכל לעבוד עם מגוון חברות סטארטאפ בהתמודדות עם האתגרים הגדולים בעולם", אמר צחי וייספלד, מנכ"ל Intel Ignite. "הסטארטאפים שאנו מחפשים לא חוששים מסלילת דרך חדשה ולא פוחדים מלקיחת החלטות אמיצות. עובדי אינטל המלווים את הסטארטאפים מתמודדים עם אתגרים לעבוד יותר מהר ויצירתי והם מקבלים פרספקטיבה על איך חברות אחרות ויזמים פועלים, ליצירת תוצאות מהירות והישגים עסקיים משמעותיים".

התכנית סיימה שני מחזורים מוצלחים בישראל, תוך ייצוג סטרטאפים ממגוון תעשיות ביניהן בינה מלאכותית, אבטחת סייבר ו-IoT.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית