פתרון טכנולוגי לחישוב עמלות היקף של סוכני ביטוח

כלל ביטוח ופיננסים מיישמת פתרון טכנולוגי שייתן מענה לניהול הסכמי העבודה של החברה מול הסוכנים תוך מתן מענה למודלים מורכבים

פתרון טכנולוגי לחישוב עמלות היקף של סוכני ביטוח

BIGSTOCK/Copyright: Jirapong Manustrong

חברת Incentives Solutions, העוסקת בפיתוח ויישום של מערכות המסייעות לתכנן ולנהל תמריצים לאנשי מכירות, שירות, וערוצי הפצה, משיקה מערכת מתקדמת המאפשרת לממש מודלים עסקיים מורכבים לסוכני ביטוח. הפתרון הטכנולוגי JOOPY Insurance, פותח על ידי החברה בשיתוף עם כלל ביטוח ופיננסים, ומספק מענה לניהול הסכמי העבודה של החברה מול הסוכנים וחישוב עמלות ההיקף תוך מתן מענה למודלים מורכבים. 

הפתרון של Incentives Solutions הוגדר על ידי חברת המחקר גרטנר כאחד החדשניים בשוק העולמי הצומח של ניהול ביצועי מכירות, שרשם בשנת 2019 צמיחה של 14% במכירות והגיע להיקף של יותר ממיליארד דולר. על פי התחזית, עד סוף 2020 כ-40% מהחברות שמשלמות עמלות ליותר מ-100 עובדים יטמיעו פתרון מסוג זה. 

מערכת Joopy Insurance מספקת יכולות ניהול מקצה לקצה הכולל הגדרת הסכם עבודה האישי של כל סוכן במערכת והטמעת ההסכם על כל תנאיו כנגזרות במערכת חישוב העמלות, כאשר כל שינוי רגולטורי או אחר ניתן ליישום מהיר. לסוכנים תוצג באתר חברת הביטוח תמונה אחודה, עדכנית ומפורטת של נתוני עמלות ההיקף המחושבים במערכת, בכל תחומי פעילותם. לסוכן תהיה יכולת לעקוב אחר העמלות ואופן חישובן ולבדוק את העמידה ביעדיו.

עמיר פיסלויץ, מייסד ומנכ"ל Incentives Solutions: "אנחנו מביאים כיום בשורה משמעותית לתעשיית הביטוח בישראל וליכולת שלה לנהל ביעילות ובשקיפות את הקשר בין חברות הביטוח הגדולות ובין סוכנויות וסוכני הביטוח. העבודה הידנית באמצעות גיליונות אקסל או במערכות תוכנה מיושנות איננה מתאימה יותר לשווקים תחרותיים כמו שוק הביטוח, ונדרשת עתה אוטומציה של תהליכים״.

אולי יעניין אותך גם