צעיר מאזור קרית גת הטריד מינית עשרות קטינים ברשת 

על פי החקירה מדובר בעשרות מקרים, בהם ביצע החשוד עבירות מין כלפי קטינים מתחת לגיל 14. במקרה מסוים, ביצע על פי החשד, מעשה סדום בקטין במהלך המפגש הפיזי

צעיר מאזור קרית גת הטריד מינית עשרות קטינים ברשת 

bigstock

משטרת ישראל עצרה לפני כשלושה שבועות חשוד בביצוע עבירות מין חמורות ברשתות חברתיות כנגד קטינים. היום הוגשה נגדו הצהרת תובע.  ביחידה 105 (היחידה למניעת אלימות נגד קטינים) של משטרת ישראל, התקבל מידע על תושב אזור קרית גת, החשוד בביצוע עבירות מין חמורות ברשתות החברתיות כנגד קטינים מתחת לגיל 14.

עם קבלת המידע נפתחה חקירה במשטרת קרית גת והחשוד נעצר בתאריך 24/8/20. מדובר בצעיר(23), תושב אזור קרית גת. הוא נלקח לחקירה במשטרת קרית גת. במהלך החקירה התברר כי מדובר בעשרות מקרים, בהם ביצע החשוד עבירות מין כלפי קטינים מתחת לגיל 14 ובמקרה מסוים ביצע,על פי החשד, מעשה סדום בקטין במהלך המפגש הפיזי שהתקיים לפי דרישת החשוד באמתלה.

חוקרי צוות חקירה מיוחד שהוקם במשטרת קרית גת גבו עדיות מעשרות קטינים,השתמשו בטכנולוגיה מתקדמת,ביצעו פעולות חקירה אופרטיביות מורכבות ומתוכחמות והצליחו לאסוף ראיות כנגד החשוד בביצוע עבירות המיוחסות לו. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת והיום במהלך הדיון בבית משפט השלום באשקלון והוגשה נגדו הצהרת תובע על ידי  פרקליטות מחוז דרום,אשר מלווה את החקירה מתחילתה,ומעצרו הוארך עד לתאריך 17/9/20.  

"משטרת ישראל תמשיך להיאבק בנחישות בתופעה החמורה של פגיעה מינית בקטינים דרך הרשת ותשתמש בכל האמצעים על מנת להביא לדין את העבריינים הפוגעים בגופם ובפרטיותם של קטינים ובכלל וקוראת לציבור לפנות למוקד 105 לדיווח על עבירות כלפי קטינים ברשת האינטרנט", נכתב בהודעת המשטרה. 

אולי יעניין אותך גם