אלביט תספק חלקי מבנה מחומרים מרוכבים עבור מטוס הF-35

במסגרת החוזה אלביט מערכות תספק לכל דגמי מטוס ה-F-35 מרכבים לפתחי הגישה הקדמיים

אלביט תספק חלקי מבנה מחומרים מרוכבים עבור מטוס הF-35

Photo credit: Lockheed Martin photo by Dane Wiedmann

אלביט מערכות הודיעה היום (ב') כי החברה הבת שבבעלותה המלאה, אלביט מערכות - סאיקלון בע"מ, זכתה בחוזה מחברת Lockheed Martin לייצור מרכבים לפתחי הגישה הקדמיים עבור מטוס ה-F-35. החוזה הנו בסכום שאינו מהותי עבור אלביט מערכות ויבוצע במהלך תקופה של ארבע שנים. מפעל סאילקון נמצא בכרמיאל ומעסיק 500 עובדים.

במסגרת החוזה אלביט מערכות תספק לכל דגמי מטוס ה-F-35 מרכבים לפתחי הגישה הקדמיים העשויים מחומרים מרוכבים וכן את חלקי המבנה הנלווים. אלביט מערכות תספק יותר מ-1,400 רכיבים ללוקהיד מרטין במהלך תקופת החוזה. ההחלטה של לוקהיד מרטין הנה על רקע הביצועים המוצלחים של אלביט מערכות בייצור של חלקי מבנה אחרים מחומרים מרוכבים עבור תכנית ה-F-35.

הזכייה בחוזה זה מגדילה את התכולה של אלביט מערכות על מטוס הF-35, הכוללת את מערכות תצוגת הקסדה, פיתוח של תצוגת הקוקפיט הפנורמי, מגברים לערוץ תקשורת וידיאו וכן 22 חלקי מבנה שונים.  יורם שמואלי, מנכ"ל חטיבת כלי טיס באלביט מערכות, אמר: "אנו גאים על שנבחרנו על ידי לוקהיד מרטין לספק חלקי מבנה נוספים עבור מטוס ה-F-35. חוזה זה משקף את ההכרה והאמון שמיסדנו עם לוקהיד מרטין במהלך שנים רבות של עבודה משותפת". 

אולי יעניין אותך גם

By Spc. Micah E. Clare, U.S. Army - This image was released by the United States Army with the ID 070930-A-2013C-254 (next). Public Domain, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=4556991

דיווח: רק"מי M1117 ראשונים הגיעו לאוקראינה מארה"ב

רק"מים אלו הינם חלק מחבילת הסיוע הצבאי האמריקאית בשווי של 400 מיליון דולרים שהוכרז עליה בחודש נובמבר 2022