ראדא מקימה מרכז פיתוח בפארק ההייטק גב ים נגב

חברת הטכנולוגיות הביטחוניות מצטרפת לחברות הייטק רבות שכבר פועלות במסגרת האקוסיסטם של הפארק. מרכז הפיתוח החדש ישים דגש על אתגרי בינה מלאכותית, אלגוריתמיקה ותוכנת מכ״מים

ראדא מקימה מרכז פיתוח בפארק ההייטק גב ים נגב

אילן ויטנברג, סמנכ״ל פיתוח מוצרים בראדא, אלי ריבקין, מנהל סניף ב״ש, ודב סלע, מנכ״ל החברה. צילום: פארק גב ים נגב

חברת ראדא הישראלית, העוסקת בפיתוח ובייצור של מכ"מים טקטיים לכוח המתמרן, מקימה מרכז פיתוח בפארק ההייטק גב ים נגב בבאר שבע. מדובר במרכז הפיתוח השני של החברה, שפעלה עד לאחרונה רק מנתניה. ראדא ממשיכה לגייס מהנדסי פיתוח באתריה השונים, עם דגש על פיתוח מענה לאתגרי AI ואלגוריתמיקה ופיתוח תוכנת מכ"מים בשלוחה הבאר-שבעית.

הייחודיות של פארק ההייטק טמונה בפיתוח אקוסיסטם שלם של חברות הפועלות מתוכו ונהנות מיתרונות דוגמת קהילות של מפתחים, חיבורים עסקיים ושיתופי פעולה. ראדא מצטרפת לחברות היי-טק מובילות נוספות שכבר פועלות בפארק, ביניהן WIX, IBM, Dell, אלביט מערכות, וכן חברות סטארט-אפ. לפארק שיתוף פעולה פורה עם אוניברסיטת בן גוריון בנגב ועם עיריית באר שבע ועם מערך הסייבר הלאומי.

מנכ"ל ראדא, דב סלע: "הצמיחה המואצת שראדא מציגה בשנים האחרונות באה לידי ביטוי גם בהקמת מרכז פיתוח חדש בפארק ההייטק גב ים נגב. אנחנו שמחים להיכנס אל הפארק, ולהפוך את העבודה בראדא לנגישה עבור כל תושבי הנגב והדרום שביניהם ישנם כישרונות גדולים מאוד. אנחנו שמחים גם ליהנות מהחיבור שמציע הפארק לאוניברסיטת בן גוריון ומאמינים שנייצר יחד שיתופי פעולה מעניינים".

רועי צוובנר, מנכ"ל פארק ההיי-טק גב ים נגב: "אנחנו שמחים שהחזון הענק של פארק ההייטק ממשיך לקרום עור וגידים גם בתקופה זו, עם ההצטרפות של חברות מובילות כמו ראדא לפארק. החיבור של החברה לא מסתיים בהצטרפות לאקוסיסטם טכנולוגי המתפתח כאן, אלא גם בעובדה שראדא מפתחת טכנולוגיות מתקדמות המגינות על תושבי עוטף עזה והדרום. כך נוצר, בנוסף לפיתוח הטכנולוגי, גם חיבור ערכי וגיאוגרפי שיש לו ערך עצום בעינינו. עבורנו זו גאווה גדולה".