טרנד מיקרו מכריזה על פתרון להגנה על Azure 

על ידי יישום נכון של הפתרון, מפתחים יכולים לזהות סיכונים פוטנציאליים בתשתית הענן לפני שהם מיושמים לסביבות "אמיתיות"

טרנד מיקרו מכריזה על פתרון Cloud One הזמין בשלב זה ללקוחות Azure, ובכך יסייע לארגונים להתמודד עם שגיאות קונפיגורציה, אתגרי ציות וסיכוני אבטחת סייבר בענן. הפתרון עומד בתקני מיקרוסופט. 

"האבטחה בענן היא באחריות ספקי הענן, אך האבטחה בענן קשורה גם ללקוח, וכאן אנו נכנסים לתמונה", אמרה וונדי מור, סגנית נשיא פתרונות שיווק בחברת טרנד מיקרו. "פלטפורמת הענן שלנו עובדת מקרוב עם Azure של מיקרוסופט ומאפשרת למפתחים יישום בכל סביבת ענן היברידית במהלך ההגירה שלהם לענן". 

אנשי מקצוע מתקשים לעיתים להתמודד עם האתגרים של ניהול מורכבות בענן ההיברידי. המשמעות של ריבוי פרוייקטי מחשוב בארגונים היא גם שה-IT לעיתים קרובות הוא האחרון שיודע אלו חשבונות ענן נוצרו על ידי היחידות העסקיות- ללא תשומת לב מתאימה או בלי לאכוף כללים של ציות, אבטחה ורגולציה. 

בסביבות Azure ניתן להתמודד עם בעיות אלו על ידי אספקה של נראות ושליטה, כך שהלקוחות יהיו מודעים למצב ויקבלו המלצות לפעולה, שיוכלו לעזור למנוע טעויות נפוצות כמו גישה למאגרי נתונים בלתי מאושרים או לחשבונות אחרים. על ידי יישום נכון של הפתרון, מפתחים יכולים לזהות סיכונים פוטנציאליים בתשתית הענן לפני שהם מיושמים לסביבות "אמיתיות" ולמנוע בצורה אוטומטית ופרואקטיבית אפשרות לפגיעה. פתרון Cloud One – Conformity של טרנד מיקרו מזהה כ- 230 מיליון שגיאות קונפיגורציה עבור לקוחות  Azure ו- AWS מדי יום. 

 

אולי יעניין אותך גם