פורסקאוט ו-Arista Networks חוברות לספק פתרון Zero Trust

פורסקאוט מספקת אינטגרציה מלאה אל מתגי Arista ואל תשתית האלחוט שלה, כולל הקו החדש של מתגי Arista Cognitive Campus PoE

באדיבות פורסקאוט

פורסקאוט טכנולוגיות הכריזה על שותפות אסטרטגית עם Arista Networks, יצרנית תשתיות תקשורת מובילה בפתרונות רשתות ענן מוגדרות תוכנה עבור סביבות של מרכזי נתונים גדולים וקמפוסים. שיתוף הפעולה נועד להקטין את סיכוני אבטחת הסייבר הנגרמים כתוצאה מהזינוק המהיר בהיקף מכשירי ה-IoT, מהמורכבות הגדלה ברשתות והגידול המסיבי באיומי סייבר.

השותפות כוללת פיתוח של אקו-סיסטם ייחודי ופתוח, המשלב את האבטחה בתוך מארג הרשת, ובכך מספק ויזביליות מלאה ויכולת אכיפה עבור נכסים ארגוניים חיוניים. "פורסקאוט ו-Arista עושות מהפך באבטחת הרשתות, עם סגמנטציה מבוססת מדיניות וניהול לפי עיקרון least privilege access עבור סביבות Arista ואחרות", אמר פדרו אבראו, סמנכ"ל מוצר ואסטרטגיה, פורסקאוט. "זוהי שותפות טבעית ואורגנית, במסגרתה, יחדיו, נספק אבטחת Zero Trust ועמידה ברגולציה – מהמכשיר ועד לרשת – עם ויזביליות, כלי ניתוח ואוטומציה".

עם שיתוף פעולה חדש זה, פורסקאוט מספקת אינטגרציה מלאה אל מתגי Arista ואל תשתית האלחוט שלה, כולל הקו החדש של מתגי Arista Cognitive Campus PoE. פורסקאוט גם תומכת בפתרון CloudVision לאורקסטרטציה של עומסי עבודה ברשת ולאוטומציה של תהליכי עבודה. מעבר לכך, שתי החברות תחלנה בפיתוח משותף של ארכיטקטורה ל- Zero Trust - עם יכולת זיהוי של מכשירי IoT והיכולת להבטיח כי הם מקושרים לסגמנט המתאים וכי הפעילות הרשתית שלהם אינה מסכנת מכשירים אחרים. 

"הזינוק המהיר במספר ובמגוון המכשירים מסוגים חדשים ברשת הארגונית הגדיל מאוד את מישור התקיפה. בעוד מכשירים אלה מספקים מידע עשיר, תפוקה משופרת, ויוצרים שירותים חדשים, עברייני סייבר יודעים לנצל אותם כשער גישה כדי להוציא לפועל מתקפות כופר ואיומים אחרים אשר יכולים לפגוע קשות בפעילות", אמר רובין ווסטרולט, מנהל מחקר, אבטחה ואמון, IDC. "אנו רואים באכיפת גישה וסגמנטציה של רשתות כהגנות חיוניות לניהול סיכוני IoT". 

"לפורסקאוט יש יכולות מוכחות לאספקת ויזביליות מכשירים הוליסטית ולשליטה בסביבות IoT דינאמיות ברשתות עם ריבוי ספקים", אמר אנשול סאדאנה, סמנכ"ל תפעול, Arista Networks. "הצורך במהירות ועמידות של הרשת מחייבים את ההגנות הפעילות שפתרון פורסקאוט מספק."

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית