פדרל אמיונישן תספק תחמושת לדור הבא של הקרבין

תחמושת זו עושה שימוש במחסנית סגסוגת מיוחדת המאפשרת לחצים מוגברים במחסנית והפחתת משקל התחמושת בהשוואה לתחמושת פלדה מדורות קודמים

צילום: מתוך אתר Federal Ammunition

חברת Federal Ammunition הודיעה כי זכתה בחוזה לאספקת תחמושת נאט"ו בעלת ביצועים גבוהים בקליבר7.62x51  מ"מ ותחמושת חדשה אחרת לתוכנית טכנולוגיית הדור הבא של רובה הקרבין (NGCT) של הצבא האמריקני. מערך תחמושת זה עושה שימוש במחסנית סגסוגת מיוחדת, המאפשרת לחצים מוגברים במחסנית והפחתת משקל התחמושת בהשוואה לתחמושת פלדה מדורות קודמים. יתרונות ביצוע אלו מספקים עלייה משמעותית ביעילות מערכת הנשק הכוללת עבור תוכנית NGCT.

ג'ייסון ונדרברינק, נשיא החברה, אמר כי החברה מחוייסת לסייע באספקת תחמושת לצבא ארה"ב. ״כפי שנאמר בהצהרת המשימה שלנו 'לייצר תחמושת טובה יותר באמריקה, לבנות קהילה, כוח הגדנה ולשמור על מורשתנו׳. החוזה מאמת את רמת האמון הגבוהה שיש לצבא ארה"ב במוצרים שלנו."

רק יומיים לפני הודעה זו, קיבלה החברה הזמנת אספקה חדשה, בגובה 13.8 מיליון דולר, על בסיס חוזה שהוענק בשנת 2017 על ידי צבא ארה"ב. ההזמנה מיועדת לאספקת תחמושת מתכלה מסוג 5.56 נאט"ו MK311. תחמושת אימונים צבאית זו כוללת כדור מתכלה של המורכב מליבת מטריצת אבקת נחושת וטונגסטן לא רעילה עם מעטפת מתכת מוזהבת. הכדור מתפרק לחלקים קטנים וממזער סכנות של ריקושטים וחדירות-יתר.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית