מטעני צד כשירות: נעצרה חוליה שסיפקה מטענים לכל דורש

נעצרה חוליה מצפון הארץ שסיפקה מטעני צד מופעלי סלולר לכל דורש. "שימוש במטען רב עוצמה שנועד להתנקש בחיי הקורבן ברכבו", טוענים במשטרה

מטעני צד כשירות: נעצרה חוליה שסיפקה מטענים לכל דורש

משטרת ישראל

משטרת ישראל עצרה שני תושבי הצפון (24 מגדל העמק, 22 טבריה) בחשד שעסקו במתן שירותי התנקשות באמצעות מטעני חבלה בכלי רכב. במסגרת החקירה הסמויה על חשד כי השניים צברו מומחיות ביצור, הטמנה והפעלה של מטעני חבלה רבי עוצמה שהיו מוצמדים לרכבי הקורבנות ומופעלים מרחוק באמצעות טלפון סלולורי. 

עם השניים נעצר חשוד שלישי תושב בית שמש בחשד שהזמין חיסול של שכן שלו. החקירה בעינינם של החשודים נפתחה לאחר שבתאריך 5.5.20 התפוצץ מטען חבלה רב עוצמה בעיר יוקנעם, היעד לחיסול היה תושב יוקנעם העובד במחלקת התברואה בעיר, כתוצאה מהפיצוץ נפגע הקורבן באורח קשה, עבר החייאה ורגלו נקטעה. שוטרי היחידה המרכזית של מחוז צפון החלו בחקירת המקרה ואספו ראיות כנגד החשוד הראשון תושב מגדל העמק.

בתאריך 27.5.20 נעצרו 2 החשודים כשניסו להתנקש באמצעות הטמנה והפעלת מטען ברכבו של תושב בית שמש, בלשי משטרת ירושלים עצרו את החשודים "על חם" כשברשותם פריטים שהיו אמורים להפעיל את מטען החבלה שהוצמד לרכבו של הקורבן. עימם נעצר גם החשוד השלישי תושב בית שמש שעל פי החשד הזמין את החיסול ואף לקח בו חלק.

מחומרי החקירה עולה כי דפוס הפעולה של החשודים היה דומה בן שני המקרים - שימוש במטען רב עוצמה שנועד להתנקש בחיי הקורבן ברכבו, פעולה שסיכנה גם את חייהם של עוברי אורח חפים מפשע.

אולי יעניין אותך גם