SAP מפתחת סדרת פתרונות טכנולוגיים המותאמים למציאות החדשה

היוזמה נועדה לסייע לארגונים להתמודד עם האתגרים החדשים מולם הם ניצבים כיום, בעידן של מגיפה עולמית, ולהוביל לשקיפות, יעילות מוגברת ושיתופיות

SAP מפתחת סדרת פתרונות טכנולוגיים המותאמים למציאות החדשה

 

כריסטיאן קליין, מנכ״ל SAP. צילום: יח״צ

ענקית התוכנה הבינלאומית SAP הכריזה על שורה של פתרונות אסטרטגיים וטכנולוגיים חדשים, אשר נועדו לסייע לארגונים להתמודד עם האתגרים חסרי התקדים בפניהם הם ניצבים כיום ולספק להם תובנות על מנת לתמוך טוב יותר בעובדים, לקוחות וספקים. במהלך הכנס המקוון SAPPHIRE NOW, הציגה החברה אסטרטגיות לשיפור שרשרת האספקה מקצה לקצה, תוך ייעול תהליכים ופתרונות לחיזוק רשת קשרי הספקים העסקיים הגלובאלית, המאפשרת שיתופי פעולה בין ארגונים למען שמירה על עמידות עסקית.  

בנוסף, הכריזה החברה על תכנית Climate 21, שנועדה לתמוך בלקוחות המעוניינים לפעול בתחומים הקשורים לצמצום פליטת גז החממה והגנת הסביבה. במסגרת מפת דרכים רב שנתית, תעבוד SAP עם שותפי החדשנות שלה כדי להטמיע מדדים סביבתיים בכל מערך הפתרונות שלה, מה שיסייע ללקוחות להבין ולבצע אופטימיזציה לפליטות הפחמן של המוצרים והפעילות שלהם לאורך שרשרת הערך של פעילות הארגון. הפתרון הראשון, שזמין כבר כעת, הוא אפליקציה לניתוח אנליטי של פליטות פחמן.

במסגרת הכנס, הודיעה SAP על החלת אסטרטגיה שנועדה להביא שקיפות, יעילות מוגברת ושיתופיות, לאורך כל תהליכי שרשרת האספקה: תכנון, הקצאת משאבים, רכש, ייצור, לוגיסטיקה ותפעול נכסים. באמצעות יצירת רשת של ארגונים חכמים, SAP מסייעת לחברות לבצע דיגיטציה של תהליכים הדומים במספר ארגונים. היוזמה החדשה מקיפה את כלל פתרונות החברה, כולל תובנות מ-ERP בזמן אמת ואנליטיקה מתקדמת ופתרונות רשת בפלטפורמות השונות. עם יותר מ- 3.3 טריליארד דולר הזורמים במסגרת עסקאות ה-B2B בפלטפורמות הללו, תסייע החברה לבנות שרשרות אספקה, לשנות מודלים עסקיים, ולספק אג'יליות במטרה להגן מפני משברים עסקיים.

"בזמנים של חוסר וודאות, חברות צריכות שותף אמין שיסייע להם לבצע החלטות מושכלות כדי לקדם גמישות, זריזות ועמידות במהלך משבר COVID-19 ולאחריו", אמר תומס סאורסיג, חבר מועצת המנהלים של SAP. "בעולם ההיפר-מקושר של היום, חשוב מתמיד שעסקים יוכלו להגיב במהירות לסביבה ולשינויים בשוק. אנו מסייעים להם לענות על האתגרים האלה באמצעות דרכים חדשות בהן לקוחות יכולים להגיע ליציבות, לבנות הובלה בענף שלהם ולהצמיח את רשתות הקשרים העסקיים".

אולי יעניין אותך גם

An F-15C Eagle assigned to the 493rd Fighter Squadron takes off in support of exercise Point Blank 20-1 at Royal Air Force Lakenheath, England, Jan. 30, 2020. Point Blank is a bilateral exercise that enhances professional relationships and improves overall coordination with allies and partner militaries. (U.S. Air Force photo by Airman 1st Class Mikayla Whiteley)

 

בית הנבחרים של ארה"ב אישר תקציב ההגנה לשנה הקרובה

אישור התקציב מאפשר לפנטגון להתחיל ברכש עשרות מערכות נשק חדשות