משרד הביטחון ומשרד הבריאות חתמו על הסכם עם חברת "מיי הריטג'"

מיי הריטג' תקים בישראל מעבדה ל-10,000 בדיקות קורונה ביום. עסקה זו מצטרפת להסכם שחתמו משרד הביטחון ומשרד הבריאות עם חברת AID GENOMICS

משרד הביטחון ומשרד הבריאות חתמו על הסכם עם חברת "מיי הריטג'"

קרדיט: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

החברה תקים מעבדת בדיקות, מבוססת על ציוד של החברה הסינית BGI, שצברה ניסיון בבדיקות קורונה המוניות במדינות שונות בעולם ובמוקד ההתפרצות בהואן שבסין. משרדי הבריאות והביטחון חתמו הערב (ה') על הסכם עם חברת "MY HERITAGE" הישראלית להקמה ותפעול מעבדה ל-10,000 בדיקות קורונה ביום.  

מיי הריטג' תקים בישראל מעבדת בדיקות קורונה. המעבדה תהיה עצמאית ותופעל ע"י עובדי החברה הישראלים ותשתמש בציוד של החברה הסינית BGI . על ההסכם הופקדו מטעם משרד הביטחון, מנהל הרכש (מנה"ר), אגף הכספים והיועץ המשפטי למערכת הביטחון. ניתן בו משקל רב לסוגיות של אבטחת מידע ושמירה על פרטיות וחסיונם הרפואי של הנבדקים.

שר הבריאות יעקב ליצמן: "אנו ממשיכים לחזק את מערך הבדיקות בתוספת שתסייע לנו במאמץ הלאומי למאבק בנגיף הקורונה. אנו מברכים על כך וסומכים על הפעילות המשותפת הזו, שתאפשר לנו לקדם את הבדיקות במקצועיות, ביעילות ובזמינות".

שר הביטחון, נפתלי בנט: "המשימה החשובה ביותר היא חיזוק מערך הבדיקות, בהיקף, במהירות עד לתוצאה ובאמינות הבדיקות. אני מברך את מיי הריטג׳ ואת BGI על כניסתם למערכה זו".

עסקה זו מצטרפת להסכם שחתמו משרד הביטחון ומשרד הבריאות עם חברת AID GENOMICS, שתספק גם היא ציוד של חברת BGI לקופות החולים ובתי חולים ברחבי הארץ. הציוד יאפשר להם יכולת ל- 12-14 אלף בדיקות ביום. בסה"כ יאפשרו שני ההסכמים יכולת של למעלה מ-20 אלף בדיקות ביום.

אולי יעניין אותך גם