בכירה בלוקהיד מרטין: "אנו צריכים להטמיע טכנולוגיות ללחימה בהרבה ממדים"

ארין מוזלי, סמנכ"לית פיתוח עסקי ביצרנית ה-F-35, דיברה על שיתוף הפעולה של החברה עם חברות ישראליות ועל הבעיות וההזדמנויות שעומדות בפני החברה בפרויקט F-35. דיווח מיוחד מכנס סייברטק גלובל 2020

ארין מוזלי

ארין מוזלי, סמנכ"לית פיתוח עסקי בלוקהיד מרטין, נשאה היום (ד') דברים בכנס סייברטק גלובל 2020 בתל אביב. מוזלי אמרה כי "לוקהיד מרטין משתפת פעולה עם חברות מובילות בישראל בפרויקט ה-F-35; בין היתר עם אלביט, לגבי ייצור קסדות טייס, ועם התעשייה האווירית לגבי ייצור הכנפיים". היא אמרה עוד כי במסגרת תוכנית החמקן המתקדם נמסרו כעת מטוסים במחיר של 77.9 מיליון דולר. "אנחנו גם עובדים על הפחתה של מחיר התחזוקה (שעת טיסה). אנחנו פועלים בכל הזירות - ים, יבשה ואוויר, ואנחנו מזהים אויבים שמנצלים טכנולוגיות קיימות.לכן, מדובר באתגר גדול להגנה מפני מתקפות סייבר", ציינה מוזלי. 

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

"היכולות של מטוס הדור החמישי מותאמות לאיומים בסביבה משתנה. הסביבה האווירית דורשת יכולות רשת ונוספות, כמו יכולות מכונה-למכונה ועוד. אנחנו בונים את המערכות לשיתוף מידע בצורה מאובטחת ומהירה, כולל סנכרון עם מטוסים בדורות קודמים בזמן אמת. אנחנו צריכים להטמיע טכנולוגיות שיאפשרו לחימה בהרבה מימדים. כדי להצליח, אנחנו צריכים לפתח רשתות תקשורת חסינות ויציבות. מטוס צריך לנתח המון מידע ממספר רב של מקורות. בלוקהיד מרטין אנחנו מפתחים טכנולוגיות בראייה הוליסטית, במטרה לנצח את האויב בלחימה א-סימטרית", אמרה בכירת החברה.

מוזלי הוסיפה כי "לאחרונה ה-F-35 השתתף בתרגיל עם מטוס משימה ותחנת קרקע, ושיתף את המידע עם כל שאר המרכיבים בכוח. זו אחת הדוגמאות. אנחנו עובדים כדי לפתח יכולות נוספות ולאפשר ללקוחות שלנו יתרון על האויב. אני רוצה שוב להודות על שיתוף הפעולה עם ישראל".

הכתבות הכי נקראות באתר:

שב"כ חשף: חמאס גייס מרגלים בשטח ישראל

חשד: חיילים סייעו להבריח אמל"ח מיו"ש לישראל

מסתמן: תר"ש תנופה תהיה בהיקף תר"ש גדעון

"לצבא קטלני יותר": בנט אישר את תר"ש תנופה

היקף ההזמנות "כחול לבן": 11.6 מיליארד שקלים

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית