תאגיד הבנקאות סיטי מינה את יוסי טל לתפקיד בכיר בתחום הסייבר

חברת הענק האמריקנית הודיעה כי יוסף (יוסי) טל מונה לתפקיד מנהל מעבדת החדשנות העולמית לאבטחת סייבר של סיטי. מנכ"ל החברה בישראל: "את המרכז החליטה סיטי להקים בישראל, כדי ליהנות מכישורי המחקר ופיתוח יוצאי הדופן של המדינה"

 
תאגיד הבנקאות סיטי מינה את יוסי טל לתפקיד בכיר בתחום הסייבר

יוסי טל. צילום: באדיבות סיטי

יוסי טל מונה לאחרונה לנהל את מעבדת החדשנות העולמית בתחום אבטחת הסייבר של התאגיד הבנקאי סיטי. תפקיד המעבדה, כך על פי החברה, הוא פיתוח אסטרטגיה ומציאת פתרונות שונים; בניית אקוסיסטם של חדשנות ושיתופי פעולה עם מיטב מרכזי הפיתוח בארץ ובעולם אל מול הסטארטאפים והחברות השונות בתחום אבטחת הסייבר. זאת, על מנת לענות על צרכי ההגנה הייחודיים והמורכבים של תעשיית הבנקאות.

מנכ"ל סיטי ישראל, ניל קורני, אמר בעקבות המינוי: "את מרכז החדשנות בתחום אבטחת המידע החליטה סיטי להקים בישראל, כדי ליהנות מכישורי המחקר ופיתוח יוצאי הדופן של ישראל וממרחב החדשנות שהיא מציעה. בכך למקם את סיטי בחזית החדשנות בתחום הפינטק והסייבר. הצטרפותו של יוסי לסיטי, לאור הידע, הקשרים והניסיון הרב שהוא מביא עימו לתפקיד, תעזור לנו לחזק את מעמדה של ישראל בעיני סיטי העולמית, כמרכז סייבר משמעותי ולהרחיב את פעילותינו כאן".

יוסי טל אמר לאחר המינוי: "מעבדת חדשנות הסייבר יוצאת במסע גיוס עובדים נרחב בישראל, לטובת איוש של עשרות משרות בתחומי המחקר, הפיתוח ותשתיות אבטחת המידע בענן, במודיעין הסייבר, מבדקי חדירה ועוד. סיטי מאמין בהון האנושי וביכולות שלו להביא ערך משמעותי עבור סיטי ותעשיית הבנקאות בכלל".

לפני הצטרפותו לסיטי, יוסי טל הקים וניהל את הסניף הים תיכוני של אינטרנט סקיורטי סיסטמס (ISS) לפני שנרכשה על  ידי IBM בשנת 2006. בעת הקמת היחידה העסקית IBM סקיורטי בשנת 2012, מונה טל למנהל הפיתוח עסקי של אירופה בתחום פתרונות לתעשיות מגוונות כגון יצרני רכב ומוסדות פיננסים.

בשנת 2013 עבר לנהל את עסקיה של IBM בצפון אמריקה בתחומי תשתיות אבטחת מידע, ומודיעין סייבר ה-X-Force. בשנת 2015 נבחר להוביל את אותה פעילות ברמה הגלובלית. לאחרונה התמקד והתמחה ב-Machine Learning ואוטומציה ואורקסטרציה בתחום אבטחת הסייבר.

אולי יעניין אותך גם