טכנולוגיה של Waterfall הותקנה במפעלי חברת הבת של Hyundai-Kia

חברת Hyundai Steel , יצרנית הפלדה השנייה בגודלה בעולם, משתמשת במוצרי Waterfall Security Solutions להגנה על מערכי הייצור שלה מתקיפות סייבר

מפעלי Hyundai Steel. צילום: מתוך אתר החברה

חברת אבטחת הסייבר התעשייתית Waterfall Security Solutions הכריזה היום (ה') על התקנה מוצלחת של טכנולוגיית האבטחה החד-כיוונית (Unidirectional Security Gateways) בפרויקט פיילוט חדש במפעלי היציקה של חברתHyundai Steel  בדאנג'ין, דרום קוריאה. התקנה זו נועדה להגן על תשתית ה-IIOT (האינטרנט של הדברים התעשייתיים) במפעל של יונדאי סטיל. הפעילות הנוכחית, הינה חלק מפרויקט מתמשך בין חברות ווטרפול ויונדאי סטיל, המאפשר ליונדאי סטיל לנצל את כל היתרונות הגלומים בשימוש בטכנולוגיות ה-IIoT והענן, תוך מתן פתרון מוחלט לבעיות אבטחת הסייבר ומניעת כל אפשרות למתקפת סייבר מרוחקת (Remote Control Attack) במפעל.

הקישוריות ההולכת ומתרחבת של מכשירים דיגיטליים במפעלי ייצור חכמים ברחבי העולם, הביאה בעקבותיה לחשיפה הולכת וגוברת של מפעלים אלו להתקפות סייבר. הטכנולוגיה של ווטרפול מאפשרת לארגונים אלו גישה מלאה לנותני הייצור, תוך מניעה מוחלטת של יכולת תקיפת סייבר מרחוק.

"יונדאי סטיל נכנסה לשותפות עם ווטרפול בזכות היותה של ווטרפול החברה מספר 1 בעולם לאבטחה של ארגונים תעשייתיים", אמר דר' יונג האן לי, מנהל מפעל בכיר ביונדאי סטיל. "הטכנולוגיה של ווטרפול מאפשרת לנו ליהנות מיתרונות של הקישוריות של IIoT וניתוח נתונים מקיף, באופן בטוח המגן על הרשתות התעשייתיות שלנו מאיומים חיצוניים", הוא הוסיף.

"אנחנו שמחים מאוד שיונדאי סטיל בחרה בווטרפול כדי לאבטח את מערכת ה-IIoT שלה", אמר ליאור פרנקל, מנכ"ל וממייסדי ווטרפול. "יונדאי סטיל מובילה את הענף בכך שהיא משמשת דוגמא לטיפול באיומים מודרניים, תוך שיפור יעילות הייצור באמצעות שילוב בטוח של IT / OT".

התקנת ה-Unidirectional Gateways של ווטרפול, מספקת למפעל הפלדה הגנה מפני התקפות סייבר מרוחקות. הדבר נעשה על ידי שכפול של שרתי נתוני הייצור מרשת הייצור לרשת הארגונית של יונדאי סטיל בצורה חד-כיוונית שלא מאפשרת תקיפה של רשת הייצור מרחוק. השכפול של ווטרפול מספק למערכות הארגוניות ומערכות ה-IIoT של יונדאי סטיל גישה בטוחה ושקופה לנתוני הייצור בזמן אמת.

חברת Hyundai Steel הוקמה בשנת 1953 כיצרנית הפלדה הראשונה של דרום קוריאה. עיסוקה המרכזי הוא פיתוח הדור הבא של הפלדה עבור כלי רכב עתידיים. יונדאי סטיל היא חלק מקבוצת Hyundai Motor Group ונחשבת ליצרנית הפלדה השנייה בגודלה בעולם. היא  מייצרת מגוון רחב של מוצרים החל בקורות, מסילות, מוטות ועוד.

ברקע עסקה זו יוזכר כי לישראלדיפנס נודע כי חברת ווטרפול גייסה בשבוע שעבר עשרות מיליוני דולרים במטרה להרחיב את פעילותה לשווקים נוספים כדוגמת תחבורת רכבות ומערכות בנייה אוטומטיות למתקנים גדולים (שדות תעופה, בתי קזינו ומתקנים ממשלתיים). הגיוס עבור חברת ווטרפול בוצע ע"י CPMG חברת ניהול השקעות אמריקאית.

חברת ווטרפול תציג בכנס סייברטק גלובל 2020 בתל אביב, אשר ייערך בתאריכים 28-30/01/2020 במתחם אקספו בתל אביב.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית