מבצע "פני העתיד": נעצרו חשודים שניסו להטיס רחפנים באזורים אסורים

כחלק מהמבצע לאבטחת מנהיגי העולם שמבקרים בישראל, המשטרה אסרה על הטסת רחפנים באזורים מסוימים. שלושה חשודים עוכבו על ידי כוחות מג"ב, ולאחר בירור מניעיהם והנסיבות, כל השלושה שוחררו

מבצע "פני העתיד": נעצרו חשודים שניסו להטיס רחפנים באזורים אסורים

אחד הרחפנים שנתפסו על ידי כוחות המשטרה. צילום: דוברות המשטרה

לוחמי משמר הגבול, בסיוע של מסוק משטרתי וחבלני משטרה, עיכבו היום (ה') שלושה חשודים שהתכוונו לכאורה להטיס רחפנים ביער עזרא הסמוך לכביש מספר 1, במהלך מעבר השיירות של מנהיגי העולם שהגיעו לישראל לאירועי ציון 75 שנה לשחרור מחנה אושוויץ. כוונתם של השלושה היתה ככל הנראה להטיס את הרחפנים בשעה שהציר היה חסום לתנועה. מדובר בשני מקרים נפרדים של חשד לכוונת הטסת רחפנים.

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

המסוק המשטרתי הצליח באמצעות אמצעים טכנולוגיים מתקדמים לזהות את הרחפנים ולהזעיק את כוחות מג"ב המאבטחים את הציר אל המקום. הלוחמים עיכבו את החשודים לבדיקת מניעיהם על ידי גורמי הביטחון. במקרה הראשון, זיהה מסוק את כוונתם של שני חשודים להטיס מספר חפנים והזעיק את כוחות מג"ב. הלוחמים עיכבו את החשודים לבדיקת מניעיהם על ידי גורמי הביטחון ובהמשך הם שוחררו.

במקרה נוסף הוזעק כוח מג"ב על ידי מסוק משטרתי לאזור מוצא, שם עוכב חשוד שהטיס רחפן ולאחר בירור הפרטים והנסיבות הוא שוחרר. מהמשטרה נמסר: "אנו מחדדים כי חל איסור על הטסת רחפנים באיזורים האסורים לטיסה לאורך היום במוקדים השונים של מעבר השיירות... משטרת ישראל תאכוף איסור זה באמצעות טכנולוגיות סמויות וגלויות על מנת למנוע הטסת רחפנים במתחמים האסורים ובאזורים הסמוכים להם".

הכתבות הכי נקראות באתר:

ראש השב"כ: "סיכלנו בשנה האחרונה 560 פיגועים"

סוכם: תוספת תקציב לצה"ל לשנתיים הקרובות

דיווח: נחשפה זהותו של מנהיג ארגון דאעש החדש

בריטניה ניסתה את מערכת מסך הברזל של אלביט

טורקיה ביצעה ניסוי בטיל אוויר-אוויר חדש מתוצרתה

אולי יעניין אותך גם