בריטניה נתנה לחברות הימורים גישה למאגרי נתונים של תלמידים

קבוצת GB, בתוכה נכללות חברות הימורים, קיבלה גישה לנתוני מאגר של משרד החינוך הבריטי, שבו מידע אישי של 28 מיליון ילדים. הנתונים היו על בני 14 ומעלה

צילום אילוסטרציה: Bigstock

ממשלת בריטניה עומדת בפני שאלות קשות, לאחר שנחשף כי לחברות ההימורים במדינה ניתנה גישה למאגר משרד לחינוך (DfE) המכיל מידע אישי על 28 מיליון ילדים. מסד הנתונים, המכונה שירות רשומות הלמידה, מאחסן מידע על תלמידים באנגליה, בוויילס ובצפון אירלנד שבחרו להבחן במבחני GCSE.

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

על פי הדיווח ב"סאנדיי טיימס", חברת מודיעין נתונים המכונה GB Group הצליחה לחתום על הסכם עם חברת צד ג' לגישה לנתונים. בין לקוחות קבוצת GB נמנים חברות הימורים כמו Betfair ו-32Red, שככל הנראה השתמשו בנתונים לצורך הגדלת שיעור הצעירים באתרי ההימורים ברשת. הרשמות כללו נתונים של בני 14 ומעלה בבתי ספר ממלכתיים, בבתי ספר פרטיים ובמכללות באנגליה.

החברה שמטפלת בבסיס הנתונים, Trust Systems, מכחישה מתן גישה למסד נתונים לקבוצת GB. קבוצת GB וגם ה-DfE בודקים את הנושא, כאשר על פי הדיווחים האחרונים הם השביתו את הגישה למאגר הנתונים ודיווח הועבר לרשות הפרטיות ICO. נציבת הילדים באנגליה, אן לונגפילד, אמרה כי היא "המומה לגלות שהנתונים נמסרו בדרך זו".

הכתבות הכי נקראות באתר:

ראש השב"כ: "סיכלנו בשנה האחרונה 560 פיגועים"

סוכם: תוספת תקציב לצה"ל לשנתיים הקרובות

דיווח: נחשפה זהותו של מנהיג ארגון דאעש החדש

בריטניה ניסתה את מערכת מסך הברזל של אלביט

טורקיה ביצעה ניסוי בטיל אוויר-אוויר חדש מתוצרתה

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית