צילומים של סולימאני ונסראללה פורסמו: "צבא ארה"ב הוא היעד לנקמה"

רשת אל-מנאר פרסמה צילומים של השניים, אם כי לא ברורה מידת אמינותם. נסראללה ספד לסולימאני ואיים על הנשיא האמריקני: "הנעל של הגנרל שווה לראשו של טראמפ"

 

אמינות הצילומים לא ברורה. סולימאני ונסראללה. מתוך אתר אל-מנאר

על רקע מסע הלוויה של מפקד כוח קודס קאסם סולימאני שחוסל על ידי ארה"ב, התקשורת המזוהה עם איראן מפרסמת צילומים נדירים של סולימאני יחד עם מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה.

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

אמינות התמונות, שפורסמו ברשת אל-מנאר הלבנונית, לא ברורה, כמו גם היכן ומתי היא צולמה. פרסום הצילומים מגיע על רקע הדיווחים לפיהם סולימאני הגיע לנמל התעופה בבגדד, שם חוסל, ישירות מביקור בסוריה ולבנון. אם אכן הצילומים אמיתיים וצולמו לאחרונה, ניתן להעריך כי הן צולמו בלבנון, עמוק בתוך מחבואו של נסראללה.

בתוך כך, מזכ"ל חיזבאללה נסראללה ספד היום (א') לסולימאני שהובא לקבורה. "הראש של נשיא ארה"ב טראמפ שווה לנעל של סולימאני", אמר נסראללה באיום מרומז לנשיא האמריקני. "הצבא האמריקני באזור המזרח התיכון, כולל בסיסים בארה"ב, אוניות מלחמה וחיילים הם יעדים הוגנים בעקבות חיסולו של סולימאני. פינוי כוחות צבא אמריקנים מהאזור הוא בראש סדר העדיפויות. צבא ארה"ב שהרג את גנרל סולימאני ישלם את המחיר. המתאבדים שאילצו את האמריקנים לעזוב את אזורנו בעבר עדיין נמצאים כאן ומספרם גדל", הוסיף נסראללה.

חיסול קאסם סולימאני – סיקור מיוחד

מהכטב"מ ועד טיל "אש הגיהינום": האמצעים לחיסול

הפריצה של סולימאני: מהעוני ועד צמרת השלטון

אחרי חיסול סולימאני: רוחות מלחמה במזה"ת

היורש בפיקוד כוח קודס: "עוד תראו גופות אמריקנים בכל המזה"ת"

זרוע איראנית: המיליציות השיעיות החזקות של עיראק

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית