חרף בעיות התקציב: הסכם רכש תחמושת לצה"ל

למרות בעיות התקציב עקב המשבר הפוליטי בישראל, משרד הביטחון הודיע כי ירכוש תחמושת קלה מאלביט בהיקף של כחצי מיליארד שקלים עד שנת 2026. ההזמנה תיוצר במפעל "תעש נצרת", ותסופק לזרוע היבשה ויחידות חי"ר השונות

 
חרף בעיות התקציב: הסכם רכש תחמושת לצה"ל

אילוסטרציה: באדיבות אלביט מערכות

מנהל הרכש במשרד הביטחון חתם על הסכם רב-שנתי עם אלביט, במסגרתו ירכוש תחמושת קלה עבור צה"ל בשנות תר"ש תנופה (2021-2026). ההסכם החדש נאמד בכחצי מיליארד שקלים. הוא יחליף את ההסכם הרב-שנתי הנוכחי המסתיים בסוף שנת 2020.  במסגרת ההסכם תספק החברה לצה"ל תחמושת קלה מסוגים שונים לזרוע היבשה ויחידות החי"ר השונות.

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

במשרד הביטחון הסבירו כי הרכש יבטיח רצף ייצור ואספקה לצה"ל ויתמוך בתכנית האימונים של זרוע היבשה לשנים הקרובות. "כחלק ממדיניות מנהל הרכש במשרד הביטחון לתמוך בתעשיות כחול-לבן בדגש על הפריפריה, ההזמנה כולה תיוצר במפעל 'תעש נצרת' בנוף הגליל, שנרכש ע"י 'אלביט מערכות' במסגרת הפרטת תעש בשנה שעברה. המפעל בנצרת מעסיק כ-300 עובדים מאזור הצפון", נמסר מהמשרד.

סמנכ"ל וראש מנהל הרכש במשרד הביטחון, אבי דדון, התייחס להסכם הרכש החדש ואמר: "משרד הביטחון פועל, גם במציאות התקציבית המורכבת, להוציא לפועל כמה שיותר הסכמים רב-שנתיים, שלצד התמיכה בצרכי צה"ל ישמרו על קווי יצור חיוניים ואיכותיים בתעשיות הביטחוניות. השקענו מאמצים רבים לגייס את התקציב השקלי הנדרש, שיבטיח רצף ייצור במפעל עד שנת 2026 לפחות ואת פרנסתם של מאות עובדים, קבלנים וספקים".

פרויקט סיכום עשור מיוחד:

בין מלחמות לכלכלה: נבחרי העשור בישראל

העשור הביטחוני של ישראל בתמונות

כסף, טכנולוגיה והשפעה: אנשי העשור בעולם

עשור בתמונות: המחאות עיצבו את העולם

אולי יעניין אותך גם