סיקור מיוחד מתערוכת IWA 2019: פובוס חשפה נרתיק לנשיאה פנימית עבור אקדחי גלוק

סיקור מיוחד מתערוכת IWA 2019: פובוס חשפה נרתיק לנשיאה פנימית עבור אקדחי גלוק

צילום: איל בוגוסלבסקי

חברת "פובוס אינטרנשיונל" הישראלית, המפתחת, מייצרת ומשווקת נרתיקים פולימריים למגוון רחב של אקדחים, חשפה בתערוכת IWA 2019 שנערכת בימים אלו בנירנברג גרמניה, נרתיק נשיאה פנימית מתוצרתה הקרוי GC-2 המיועד למכירה בישראל והנו חלק ממשפחת נרתיקים לסדרת אקדחי גלוק (17, 19, 26).

הנרתיק הנו נרתיק של "נעילה פסיבית" (Passive Retention) המותאם חגורה בצורת J (J Hook), שמשמעותה תפיסת החגורה מלמטה כך שהנרתיק סמוי יחסית וניתן לתפיסה על כל רוחב חגורה כלשהו. הנרתיק גמיש יחסית, דק מאד ויושב נמוך במכנס. נתונים אלו תורמים במידה רבה לרמת נוחיותו ולנשיאה יומיומית מתמשכת. מבחינה בטיחותית, כאשר האקדח נמצא בתוך הנרתיק, אין כל גידה לשמורת ההדק ולפתח פליטת הכדורים.

יובל הראל, סמנכ"ל החברה, מדגיש כי "במיוחד עבור השוק הישראלי – ובדגש על האזרח המשתמש הפרטי – שבניגוד לשווקים אחרים בעולם מרבה לשאת את האקדח בנשיאה פנימית ומוסלקת, יצאנו עם נרתיק זול במיוחד, פשוט לתפעול ונוח לנשיאה יומיומית".

בנוסף, מציגה החברה בתערוכת IWA 2019 פלטפורמת ירך מודולרית לנשיאת אמצעים שונים הקרויה TRP. המיוחד והייחודי בערכה זו שהיא מורכבת מחוליות, כך שעל פי הצורך המבצעי ו/או היקף ירך המשתמש, ניתן להוסיף או להפחית חוליות בצורה מודולרית בקלות רבה.

להרכבת האמצעים יש 2 שיטות: האחת, מסילה להרכבה ופירוק מהיר והשנייה בחיבור המאפשר הטיה של אמצעים ב-360 מעלות.

יובל הראל מספר כי "חשבנו בפובוס כיצד ניצן להקל על הלוחם ולחסוך לו מקום. בעידן המודרני לוחם נושא על עצמו משקל רב וציוד רב וכל 'פיסת נדל"ן' שניתן לחסוך עבורו, תקל עליו. הוורסטיליות והמודולריות של ערכה זו, מאפשרים התאמה ייעודית לצרכים הספציפיים של כל לוחם ביחס למשימה. ערכות ירך בדרך כלל מיועדות לכוחות ביטחון, אך בפירוד בדל המחיר האטרקטיבי של הערכה ובשל תכונותיה, אנו מצפים שגם נושאי אקדח פרטיים ימצאו בה שימוש".

אולי יעניין אותך גם